افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
3

پیام اعتراض دانشجویان آمریکایی پایان دادن به جنایت در غزه است – خبرگزاری مهر ایران و جهان

  • کد خبر : 251541
پیام اعتراض دانشجویان آمریکایی پایان دادن به جنایت در غزه است – خبرگزاری مهر ایران و جهان

«محمود عباس زاده مشکینی» در گفت و گو با خبرنگار بیشتروی با اشاره به سرکوب گسترده جنبش دانشجویی ضد صهیونیستی در آمریکا توسط پلیس آمریکا گفت: رژیم اسرائیل چند ماه است که جنایات خود در غزه را به بالاترین حد خود رسانده و این جنایات و ظلم های گسترده این رژیم این رژیم آنقدر برای […]

«محمود عباس زاده مشکینی» در گفت و گو با خبرنگار بیشتروی با اشاره به سرکوب گسترده جنبش دانشجویی ضد صهیونیستی در آمریکا توسط پلیس آمریکا گفت: رژیم اسرائیل چند ماه است که جنایات خود در غزه را به بالاترین حد خود رسانده و این جنایات و ظلم های گسترده این رژیم این رژیم آنقدر برای مردم فلسطین آشکار است که مردم بسیاری از کشورهای غربی از جمله آمریکا به خیابان ها ریختند و خواستار پایان دادن به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه شدند.

وی تصریح کرد: پیام اعتراض دانشجویان و اساتید دانشگاه های آمریکایی این است که جنایات و نسل کشی غزه باید هر چه زودتر پایان یابد و این پیام باید مورد توجه قرار گیرد. این اعتراضات نشان داد که وجدان بشری در جهان همچنان بیدار است و وجدان هیچ انسانی نمی تواند در مقابل این جنایات شدید صهیونیست ها در غزه ساکت بماند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی درباره دستگیری و سرکوب گسترده دانشجویان در آمریکا به دلیل حمایت از فلسطین و اعتراض آنها به صهیونیست ها، گفت: آمریکایی ها نشان داده اند که با مضاعف برخورد می کنند. استانداردها در مواردی که به حقوق بشر مربوط می شود، با اینکه خودشان اعتقادی به حقوق بشر و آزادی بیان ندارند، فقط شعار حقوق بشر و اعتقاد به آزادی بیان را سر می دهند.

آمریکا مخالف اعتراض به رژیم صهیونیستی است

نماینده مردم مشکین شهر در شورای اسلامی ادامه داد: از آنجایی که سیاست و راهبرد اصلی آمریکا حمایت از رژیم صهیونیستی است، طبیعتا اعتراض به اسرائیل را نمی پذیرند و نهضت های آزادی خواهانه را با همه صداها تحت فشار قرار می دهند. علیه اشغالگری، رژیم صهیونیستی و کودک کشی آن در تمام نقاط جهان مردود است.

عباس زاده مشکینی تاکید کرد: مایه تاسف است که مقامات و ارتش آمریکا به خود اجازه می دهند به اعتراضات مردمی علیه رژیم صهیونیستی پاسخ خشونت آمیز بدهند و معترضان را مورد ضرب و شتم قرار دهند و وحشیانه به آنها حمله کنند، در حالی که این اعتراضات کاملاً صحیح است و خلاف ظلم بی اندازه آمریکاست. و اسرائیل علیه مردم فلسطین.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: آمریکایی ها نشان داده اند که در این زمینه چاپلوس نیستند و معترضان و مخالفان خود را به شدت سرکوب می کنند. مقامات آمریکایی باید بدانند که علاوه بر صدای آنها، صداهای دیگری نیز در جهان هستند که خواستار عدالت و مبارزه با ظلم هستند.

وی گفت: خوشبختانه این روزها شاهد هوشیاری مردم جهان نسبت به فجایع اسرائیل در غزه هستیم. آمریکا قطعا نمی تواند جلوی بیداری مردم خود و سایر مردم جهان را بگیرد و اگرچه آمریکایی ها امپراتوری های رسانه ای جهان را در اختیار دارند و در حوزه رسانه و به طور دقیق تر در مهندسی افکار عمومی هزینه های زیادی می کنند. ، آگاهی عمومی ملت ها روز به روز در حال افزایش است. به نظر می رسد علم و قانون بر شیطنت و جنایت غلبه دارد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=251541

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.