افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
0

پیام آیت الله حسینی خراسانی در پی شهادت سید حسن نصرالله

  • کد خبر : 379217
پیام آیت الله حسینی خراسانی در پی شهادت سید حسن نصرالله

فقهای شورای نگهبان در پیامی شهادت رهبر سرافراز جبهه مقاومت را تسلیت گفتند. به گزارش ایسنا، آیت الله سید احمد حسینی خراسانی، عضو فقهای شورای نگهبان و نماینده مجلس خبرگان رهبری در پیامی شهادت سید حسن نصرالله را تسلیت گفت. متن پیام به شرح زیر است: «بسم الله الرحمن الرحیم». ما از خداییم و به […]

فقهای شورای نگهبان در پیامی شهادت رهبر سرافراز جبهه مقاومت را تسلیت گفتند.

به گزارش ایسنا، آیت الله سید احمد حسینی خراسانی، عضو فقهای شورای نگهبان و نماینده مجلس خبرگان رهبری در پیامی شهادت سید حسن نصرالله را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم».

ما از خداییم و به سوی او باز خواهیم گشت

خدایا ما شک نداریم که پیامبر ما دعای تو را برای او و خاندانش و برای ما و دشمنان بسیار و تعداد و قوت آنها از دست داده است. یِ وَ عَلِیّ إلیک بفِتٍ تعجٍِلِ و بِدـرٍ تکشفِ ِ وَ نصـرِــــــــــــ ـــــــــــــــــــــر، او سلطان حق است، رحمتش او را تسبیح می دهد و رحمتش او را به رحمت یا رحمت می پوشاند. مهربان

خدایا ما به تو از غیبت پیامبرمان و غیبت اربابانمان و از کثرت دشمنان و کمبود یارانمان و از شدت ناآرامی هایی که بر ما وارد شده و از اوضاع بد روزگارمان شکایت داریم. ضرر بر محمد و آل او درود فرست و ما را در این شرایط سخت با گشایش و رفع فوری مصائب و پیروزی شرافتمندانه و ظهور امام حق همراه با رحمت فراگیر و سلامتی و امنیت پایدار از جانب خود یاری فرما. حق رحمت تو ای مهربان ترین مهربانان.

با دلی غمگین می گوید:

فرمانده کل قوا، رهبر عزیز، جبهه مقاومت، حزب الله، سرافراز و صالحین، شهادت مجاهد بزرگ، خار چشم دشمن، فرزند شایسته علی و فاطمه علیها السلام، سرباز رشید ولی عصر (عج)، حضرت حجت الاسلام والمسلمین سید حسن نصرالله (رحمت الله علیه). بر سیدالشهداء مولانا الحسین و یارانش تسلیت باد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=379217

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.