افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 28 September , 2024
0

پیام آیت الله العظمی مظاهری در پی شهادت سید حسن نصرالله

  • کد خبر : 378945
پیام آیت الله العظمی مظاهری در پی شهادت سید حسن نصرالله

ایسنا/اصفهان آیت الله اعظمی مظاهری از مرجع تقلید اصفهان در پیامی با ابراز تاسف از شهادت سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان، حمله رژیم صهیونیستی به لبنان را محکوم کرد. به گزارش ایسنا از اصفهان، متن پیام آیت الله العظمی مظاهری به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم «در میان مؤمنان مردانی هستند […]

ایسنا/اصفهان آیت الله اعظمی مظاهری از مرجع تقلید اصفهان در پیامی با ابراز تاسف از شهادت سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان، حمله رژیم صهیونیستی به لبنان را محکوم کرد.

به گزارش ایسنا از اصفهان، متن پیام آیت الله العظمی مظاهری به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
«در میان مؤمنان مردانی هستند که به آنچه با خدا کردند وفادارند».

عالم مجاهد خستگی ناپذیر رهبر محبوب حزب الله لبنان جناب حجت الاسلام والمسلمین سید حسن نصرالله و جمعی از یاران و همرزمانش رضی الله عنه به فیض بزرگ رسیدند. شهادت به دست وحشی‌ترین رژیم وقت و دل‌های امت اسلامی و همه آزادگان جهان از این بلای بزرگ نجات یافت.

عمر پربرکت این شهید سرافراز تماماً در راه مبارزه در راه خدای متعال و مبارزه با ظالمان و حمایت از مظلوم سپری شد و اینک او و یارانش اجر زحمات خود را در پیشگاه خداوند متعال دریافت کرده اند. اولیای عدل (علیهم السلام).

رژیم منحوس و تروریست صهیونیستی با آلوده کردن دست بدخواه و جنایتکار خود به خون پاک این شهید والامقام و صدها نفر از مردم بی پناه و مظلوم لبنان، چهره پلید خود را در چشم جهانیان و تاریخ بشریت سیاه کرد. و انتظار می رود این غده سرطانی کوچک شود. جامعه بشری با این شهادت ها شتاب خواهد گرفت انشاالله.

از خداوند متعال علو درجات این مجاهد شهید و یاران دلیر او و همه شهدای لبنان را مسئلت می نماییم و به روح آن عزیزان درود و به ملت صبور لبنان، جبهه مقاومت و همرزمان تسلیت عرض می نماییم. سید شهید و ظهور منجی انسان و بشریت حضرت ولی الله الاعظم. از خداوند رحمان و رحیم علو درجات را خواستاریم.

«و کسانی که آسیب رسانده‌اند، می‌دانند که تا کجا پیش خواهند رفت».

سلام بر او و علی عبدالله الصالحین.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=378945

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.