افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 26 October , 2024
3

پکن X7 در راه بازار; محصول جدید دیار خودرو

  • کد خبر : 339393
پکن X7 در راه بازار; محصول جدید دیار خودرو

به گزارش بازار، اواخر سال 1402 بود که شرکت ماکسات موتور یکی از زیرمجموعه های گروه صنعتی ماموت محصولی به نام تیارا پرایم را در نمایشگاه خودروی تهران 1402 ارائه کرد که خودرویی که قرار بود جایگزین تیارا شود وارد بازار شد. بازار ایران برای رقابت با محصولاتی مانند Tigo 8 Pro و Fidelity Prestige […]

به گزارش بازار، اواخر سال 1402 بود که شرکت ماکسات موتور یکی از زیرمجموعه های گروه صنعتی ماموت محصولی به نام تیارا پرایم را در نمایشگاه خودروی تهران 1402 ارائه کرد که خودرویی که قرار بود جایگزین تیارا شود وارد بازار شد. بازار ایران برای رقابت با محصولاتی مانند Tigo 8 Pro و Fidelity Prestige متوقف شد. با این حال تا مدت ها خبری از این محصول نبود.

Tiara Prime اکنون با نام اصلی خود Beijing X7 وارد بازار می شود. به نظر می رسد برخلاف برنامه ریزی های قبلی این محصول توسط دیار خودرو یکی دیگر از زیرمجموعه های گروه صنعتی ماموت به بازار عرضه شود.

معرفی پکن X7

پکن به بازار ایران.

مشخصات فنی پکن X7

پکن بایک X7 از یک موتور 1.5 لیتری GDi توربو استفاده می کند که قادر به تولید 185 اسب بخار قدرت و 305 نیوتن متر گشتاور است. نیروی خروجی این خودرو از طریق یک گیربکس 7 سرعته دوکلاچه به چرخ های جلو منتقل می شود. شتاب 0 تا 100 این خودرو در تست Carlaunch Car.ir 10.68 ثانیه بوده است.

این خودرو از سیستم تعلیق مک فرسون در جلو، مولتی لینک در عقب و ترمز دیسکی در هر دو محور بهره می برد.

نگاهی به ویژگی های پکن X7

این شرکت دوچرخه سازی امکانات رفاهی و ایمنی زیادی را برای کراس اوور جدید خود در نظر گرفته است. 6 کیسه هوا، سیستم کنترل پایداری، ترمز اضطراری خودکار، سیستم تغییر لاین، رادار نقطه کور، گرمکن صندلی های برقی جلو، یخچال، ماساژور و حافظه، سقف پانوراما، درب صندوق عقب، دستگیره درب مخفی، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک، سیستم منطقه ای و اتوماتیک پارکینگ از ویژگی های جذاب این خودروی جدید در بازار ایران است.

پکن X7 در برابر رقبای خود

دوچرخه بیجینگ X7 یا تیارا پرایم با ورود به بازار ایران با محصولاتی مانند تیگو 8 پرو از برند فونیکس و فیدلیتی پرستیژ از بهمن موتور رقابت می کند. تیارا پرایم را می توان محصولی نسبتاً مدرن تری دانست که نام تجاری معتبرتری در بازار چین دارد. این خودرو از نظر فضای کابین و صندوق عقب و برخی امکانات رفاهی نسبت به رقبای خود برتری هایی دارد. با این حال، رقبای محصول جدید ماموت از نظر قابلیت های فنی عملکرد بهتری دارند و همچنین شبکه خدمات پس از فروش آن نیز شناخته شده و گسترده تر است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=339393

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.