افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
3

پکن: با فعالیت های جاسوسی آمریکا مقابله خواهیم کرد

  • کد خبر : 174638
پکن: با فعالیت های جاسوسی آمریکا مقابله خواهیم کرد

به گزارش خبرنگار بین الملل خبرگزاری فارس، اظهارات مقامات آمریکایی مبنی بر تلاش چین برای جاسوسی از کشورهای غربی و ادعای دستگیری عوامل نفوذی در این کشور با واکنش شدید پکن همراه شد. مائو نینگ، سخنگوی وزارت خارجه چین امروز (سه شنبه) گفت که ایالات متحده از طریق ریاکاری و فریب اطلاعات نادرست درباره «جاسوسان […]

به گزارش خبرنگار بین الملل خبرگزاری فارس، اظهارات مقامات آمریکایی مبنی بر تلاش چین برای جاسوسی از کشورهای غربی و ادعای دستگیری عوامل نفوذی در این کشور با واکنش شدید پکن همراه شد.

مائو نینگ، سخنگوی وزارت خارجه چین امروز (سه شنبه) گفت که ایالات متحده از طریق ریاکاری و فریب اطلاعات نادرست درباره «جاسوسان چینی» منتشر می کند.

به گزارش خبرگزاری «اسپوتنیک»، مائو در کنفرانس مطبوعاتی روزانه توضیح داد که واشنگتن نه تنها این دروغ ها را تبلیغ می کند، بلکه آشکارا می گوید که قصد دارد فعالیت های اطلاعاتی گسترده ای علیه چین انجام دهد.

پیش از این، وزارت دادگستری ایالات متحده اعلام کرده بود که یکی از خدمه نیروی دریایی به نام ژائو ون هنگ به جرم انتقال اطلاعات محرمانه به آژانس های جاسوسی چین به 27 ماه زندان و جریمه 5500 دلاری محکوم شده است.

سخنگوی وزارت خارجه چین در واکنش به این ادعاها گفت: من اطلاعات دقیقی در مورد این ماجرا ندارم، اما می‌دانیم که مقامات ارشد اطلاعاتی آمریکا علناً تأیید کرده‌اند که در فعال کردن مجدد شبکه جاسوسی آمریکا در چین پیشرفت داشته‌اند. .

بر اساس این گزارش، مائو در ادامه هشدار داد که در صورت ادامه این اقدامات آمریکا، چین نیز تمامی اقدامات لازم را برای حفاظت قاطع از امنیت ملی خود انجام خواهد داد.

پیش از این، وزارت امنیت ملی چین یک جاسوس دیگر آمریکایی را در کمتر از دو هفته فاش کرد و گفت که در حال تحقیق درباره او و ارتباطش با یکی از مقامات سفارت واشنگتن است. (جزئیات بیشتر)

انتهای پیام/




این مقاله را برای صفحه اول پیشنهاد دهید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=174638

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.