افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
1

پژو پارس 2023 رسید!/ عکس

  • کد خبر : 31023
پژو پارس 2023 رسید!/ عکس

امیر مسعود عابدین: ایران خودرو برای حفظ بازار خود حاضر است هر چیزی را تحمل کند، حتی تمسخر، تازه ترین موضوع این خودروساز مطرح، فیس لیفت پژو پارس 20 سال پیش است. ایران خودرو با تغییر چهره و برخی از ویژگی های پژو پارس از استاندارد 85 عبور کرده است.این شرکت پژو پارس فیس لیفت […]

امیر مسعود عابدین: ایران خودرو برای حفظ بازار خود حاضر است هر چیزی را تحمل کند، حتی تمسخر، تازه ترین موضوع این خودروساز مطرح، فیس لیفت پژو پارس 20 سال پیش است.

ایران خودرو با تغییر چهره و برخی از ویژگی های پژو پارس از استاندارد 85 عبور کرده است.این شرکت پژو پارس فیس لیفت را پارس بهینه نام گذاری کرده است.

همانطور که مشاهده می کنید چراغ ها و سپر وانت آریسان بر روی پژو پارس نصب شده است. ایران خودرو حتی حاضر است برای جذاب‌تر جلوه دادن آریسان، گریل پژو پارس و چراغ پروژکتور جلوی آن را اضافه کند!

افزودن دیلایت یکی از موارد اجباری سازمان استاندارد است که قبل از این فیس لیفت در پژو پارس نیز دیده می شد این دیلایت در این فیس لیفت نیز وجود دارد.

ابزار سیاه استفاده شده در سپر جلو و عقب و رکاب های کناری حذف شده است. ما دوست داریم بدانیم شخصی که این پیشنهاد را ارائه کرده است چگونه بر سلیقه بد خود در سلیقه مردم غلبه کرده است.

بیشتر بخوانید:

پژو پارس 2023 رسید!/ عکس

در قسمت عقب سپر کاملا سفید رنگ شده و چراغ عقب بار دیگر مانند پژو پارس قبلی دو رنگ است.دلایت، سنسور نور، چراغ موقعیت عقب، سیستم پیشنهاد دنده به این خودرو اضافه شده است.دنده، سیستم کنترل پایداری. استاندارد آلایندگی این خودرو با هزاران پیشرفت و روش مختلف به یورو 5 تبدیل شده است!

موتورهای بهینه تیوفی پلاس و ایکس یو پلاس قرار است روی پژو پارس اپتیموم نصب شوند مشخص نیست ایران خودرو چه بخواهد چه نخواهد از افزایش قیمت این خودرو چه سودی خواهد برد!

بد نیست خاطره ای از این حماسه سازهای ایرانکار داشته باشیم که (مثلا) برای افزایش مقاومت در برابر تیر، سپرهای این خودرو تعویض و با نام سپر جوشنی به بازار عرضه شد.

پژو پارس 2023 رسید!/ عکس

برای مشاهده لیست قیمت روز خودروهای داخلی و خارجی می توانید به صفحه لیست مراجعه کنید قیمت وسیله نقلیه که در اخبار آنلاین دیدن.

227227

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=31023

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.