افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 19 October , 2024
2

پژمان جمشیدی به بازیگری بازگشت / ورود رپ به تلویزیون با سریال سیاسی – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 229737
پژمان جمشیدی به بازیگری بازگشت / ورود رپ به تلویزیون با سریال سیاسی – خبرگزاری مهر |  اخبار ایران و جهان

خبرگزاری مهر – گروه هنری آتیه موذن; از امشب سه شنبه 31 اسفند ماه پخش مجموعه تلویزیونی ماه مبارک رمضان آغاز می شود که این بار مصادف شدن ماه مبارک رمضان و عید نوروز باعث شده تنها یک کمدی در ساخت سریال وجود داشته باشد و 2 سریال دیگر در ماوراء الطبیعه و حوزه سیاسی […]

خبرگزاری مهر – گروه هنری آتیه موذن; از امشب سه شنبه 31 اسفند ماه پخش مجموعه تلویزیونی ماه مبارک رمضان آغاز می شود که این بار مصادف شدن ماه مبارک رمضان و عید نوروز باعث شده تنها یک کمدی در ساخت سریال وجود داشته باشد و 2 سریال دیگر در ماوراء الطبیعه و حوزه سیاسی اجتماعی جو

در این گزارش خلاصه ای از سریال های «زیرخاکی»، «رستگاری» و «هفت سر اژدها» را داریم که مدتی است تیزرهای آن ها از شبکه سیما پخش می شود و هر کدام فضای متفاوتی را ارائه کرده اند. مخاطبان.

زیرزمینی؛ پژمان جمشیدی و ژاله صامتی دوباره زوج شدند

سریال زیرخاکی از انواع کمدی تلویزیونی پرطرفدار سال های اخیر است که از فصل اول توانست مخاطبان جدی پیدا کند. جلیل سامان کارگردان این سریال است که سال ها در عرصه کارگردانی آثار نمایشی و سیاسی فعالیت داشته و این آثار را در حال و هوای دهه 50 و سال های قبل از انقلاب ساخته است.

او برای اولین بار با ساخت «زیرخاکی» وارد طنز و کمدی شد؛ عرصه ای که ابتدا برایش مخاطره آمیز بود، اما اعتقاد راسخ داشت که امروز بسیاری از دغدغه ها را باید با زبانی دیگر و در فضایی طنز بیان کرد. .

این سریال که تصویربرداری آن از فصل پاییز آغاز شده بود دیروز به پایان رسید و هر شب ساعت 22:15 از شبکه یک سیما پخش می شود. در حالی که پیش از این اعلام شده بود که خلاصه ای از سه فصل قبلی «زیرخاکی» سه شنبه شب روی آنتن می رود، اولین قسمت از فصل جدید قرار است امشب روی آنتن برود و خلاصه قسمت ها ساعت 16:00 روی آنتن برود. . .

پژمان جمشیدی و ژاله صامتی دو شخصیت اصلی این سریال هستند که چند فصلی است زوج محبوبی هستند. فصل گذشته رفاقت این زوج کم رنگ شد و حالا با حال و هوای فصل جدید شاید برگ برنده این سریال رفاقت این دو بازیگر باشد. علاوه بر آنها حضور گیتی قاسمی با لهجه شیرینش یکی دیگر از جذابیت های فصل های قبل بود.

سیاوش چراغی پور، رایان سرلک، بهراد خرازی، منصور نصیری، خسرو احمدی، اصغر نقی زاده، مریم موسویان، مهری آل آقا با حضور کوروش سلیمانی، محمد شیری و هومن برکنورد از دیگر بازیگران این فصل هستند.

سریال زیرخاکی یکی از کارهای خنده دار و سرگرم کننده تلویزیونی است که با توجه به دغدغه های جلیل سامان حرفی برای گفتن دارد. این مجموعه داستان شخصیتی به نام فریبرز باغبیشه است که در جریان انقلاب با داستان های مختلفی روبرو می شود.

در روزهای اخیر تیزرهایی از فصل جدید این سریال منتشر شد که نشان می دهد این شخصیت با بازی پژمان جمشیدی وارد مراحل بازیگری می شود.

رستگاری؛ رده بندی سنی برای سریال Transcendent

مسعود ده نمکی در سال های اخیر خود را وقف سریال سازی کرده و کمتر به سینما رفته است. او پیش از این ساخت سریال های «ال فیسكال» و «آزادی مدال» را برعهده داشت كه این آخری با مضمون كرونا را نمی توان یك موفقیت و یك دستاورد ویژه برای او دانست. «رستگاری» آخرین تجربه سریال سازی این کارگردان سینما و تلویزیون است که معمولاً در آثارش سعی در انتقال پیام و دغدغه دارد.

«رستگاری» اگر بتواند یک بار دیگر فضای ماوراء الطبیعه سریال دهه 80 را زنده کند، می تواند سریال خاصی باشد، مردم هم نشان داده اند که در حال و هوای ماه رمضان هر چقدر هم که طنز اقبال نشان داده شده، سریال های ماورایی را دنبال کرده است. و یکی از ژانرهای مورد علاقه او بود.

روز گذشته روابط عمومی سریال اعلام کرد که «رستگاری» 13 ساله است و با این محدودیت سنی پخش می شود. تقریباً یک مورد استثنایی است که تلویزیون برای سریال هایش رده بندی سنی بگذارد و از آن اطلاع رسانی کند و اتفاقاً رویکرد خاصی است زیرا مخاطبان تلویزیون معمولاً به صورت خانوادگی و به دلیل اعتمادی که دارند سریال ها و برنامه ها را تماشا می کنند. در آثار، حتی کودکان و نوجوانان نیز پای این آثار می نشینند. اتفاقی که در حین تماشای یک سریال ماوراء الطبیعه رخ داد نیز آسیب های جبران ناپذیری به بچه ها وارد کرد.

هفت سر اژدها؛ ورود خواننده رپ به تلویزیون

سریال «اژدهای هفت سر» به کارگردانی ابوالقاسم طالبی هر شب از شبکه سه سیما پخش می شود و پخش آن از امشب آغاز می شود. این سریال فضای سیاسی اجتماعی دارد و ابتدا با نام «طلق» ساخته شد و سپس نام آن تغییر کرد.

این سریال وارد مفاسد اقتصادی، مسائل سیاسی و بحث های روز جامعه شده است که به نوعی به چالش های موجود در پرونده های کلان کلاهبرداری و موارد دیگر می پردازد.

حمیدرضا امیرصفت (حمید صفت) خواننده رپ است که در یکی دو سال اخیر مشکلات متعددی در رابطه با پرونده قتل همسر مادرش داشته است. این خواننده در این سریال به ایفای نقش می پردازد و در برخی از سکانس های تیزر سریال خوانندگی او پخش می شود یعنی در نقش خودش در سریال حضور دارد.

مجید واشقانی، حمید گودرزی، قطب الدین صادقی، زنده‌یاد سیامک اطلسی، جعفر دهقان، علیرام نورایی، مهرداد ضیایی، محمدرضا درابی و… از جمله بازیگرانی هستند که در این سریال به ایفای نقش پرداختند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=229737

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.