افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
1

پول گندم از امسال در ردیف جداگانه قرار می گیرد – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 389257
پول گندم از امسال در ردیف جداگانه قرار می گیرد – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرگزاری مهر، غلامرضا نوری قزلجه وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه برای افزایش تولید کشور و حفظ خودکفایی باید کشت پاییزه با جدیت پیگیری شود، گفت: شبکه های سنتی کشاورزی قراردادی باید تقویت شود. وی افزود: کودها و سموم کشاورزی خریداری شده به زودی در استان ها توزیع می شود و بانک کشاورزی […]

به گزارش خبرگزاری مهر، غلامرضا نوری قزلجه وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه برای افزایش تولید کشور و حفظ خودکفایی باید کشت پاییزه با جدیت پیگیری شود، گفت: شبکه های سنتی کشاورزی قراردادی باید تقویت شود.

وی افزود: کودها و سموم کشاورزی خریداری شده به زودی در استان ها توزیع می شود و بانک کشاورزی طی روزهای آینده بخشی از درخواست یارانه بذر را پرداخت خواهد کرد.

وی با تاکید بر لزوم بیمه محصولات کشاورزی ادامه داد: یکی از شروط خرید تضمینی گندم، بیمه این محصول است.

وزیر جهاد کشاورزی در خصوص طرح سرشماری کشاورزی گفت: سرشماری کشاورزی در ماه آینده توسط مرکز آمار ایران انجام می شود که برای ما بسیار مهم است و در روند کاری ما در وزارت کشاورزی موثر خواهد بود جهاد، لذا امیدواریم همکاری های لازم با مسئولان سرشماری در استان ها انجام شود.

وی افزود: سیستم مکانیزاسیون که چند سالی با وقفه مواجه شده بود مجددا اجرا می شود و رایزنی های لازم برای سیستم کشت پاییزه نیز انجام شده تا به جای کشت به چرخه تولید برسیم.

نوری تصریح کرد: برای دستیابی به اهداف برنامه، ترویج، آموزش، اطلاع رسانی از شرایط اقلیمی و استفاده از دانه ها بهره ببریم.

وی ادامه داد: رئیس کشاورزی به استانداری ملحق شد تا از نیروی انسانی سایر سازمان ها در این راستا استفاده کند و روسای سازمان های موجود در استانداری نیز مدیران فنی و مشاوران استانداری در این زمینه هستند.

وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه 20 درصد باقی مانده مطالبات گندمکاران به زودی پرداخت می شود، افزود: از امسال پول گندم در صف جداگانه قرار می گیرد تا با مشکلات امسال مواجه نشویم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=389257

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.