افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
1

پول از انگشتان وحشتناک این پسر جوان می ریزد!/ عکس

  • کد خبر : 340064
پول از انگشتان وحشتناک این پسر جوان می ریزد!/ عکس

یوشیدا که با نام باچی یوبی سان (آقای درام فینگر) در شبکه های اجتماعی شناخته می شود، در اواخر سال 2022 در ژاپن با انتشار عکس ها و فیلم هایی از انگشتان عجیب خود در شبکه های اجتماعی شروع به جلب توجه کرد. شوگو یوشیدا، آرایشگر جوان اهل ناگویا، از یک بیماری ژنتیکی رنج می‌برد […]







یوشیدا که با نام باچی یوبی سان (آقای درام فینگر) در شبکه های اجتماعی شناخته می شود، در اواخر سال 2022 در ژاپن با انتشار عکس ها و فیلم هایی از انگشتان عجیب خود در شبکه های اجتماعی شروع به جلب توجه کرد.



شوگو یوشیدا، آرایشگر جوان اهل ناگویا، از یک بیماری ژنتیکی رنج می‌برد که باعث می‌شود نوک انگشتانش مانند توپ پینگ پنگ متورم شود، اما او توانسته این نقص جسمی را به یک دارایی تبدیل کند.

بازخوردها همیشه مثبت نبود، زیرا برخی دستان او را با نام مستعار منفی می نامیدند و او را به خاطر تلاش برای کسب درآمد از ناتوانی اش سرزنش می کردند، اما مرد جوان ژاپنی به انتقاد عادت داشت و اهمیتی نمی داد.

انگشت

شوگو یوشیدا از زمانی که تشخیص داده شد از بیماری پاکیدرموپریوستوزیس (PDP) رنج می‌برد، یک بیماری ژنتیکی نادر که باعث می‌شود نوک انگشتانش مانند توپ‌های کوچک متورم شود. او با تمسخر و نگاه های منزجر کننده همسالانش روبرو شد، اما با بزرگ شدن انگشتانش، یاد گرفت که اوضاع را بیشتر مدیریت کند.

شوگو یوشیدا گفت که او و برادرش هر دو از یک بیماری رنج می برند. او هنوز در مدرسه ابتدایی بود که متوجه شد که شکل نوک انگشتانش شروع به تغییر کرد، اما در سال های بعد آنها دستخوش تغییر شگرفی شدند.

شوگو در ابتدا از دستانش متنفر بود و سعی می کرد تا جایی که می توانست آنها را پنهان کند، اما به مرور شرایط خود را پذیرفت و متوجه شد که می تواند آن را به یک ویژگی مثبت تبدیل کند.

زمانی که در دبیرستان بود، به کار در آرایشگاه علاقه مند شد، اما نوک انگشتانش این کار را به یک چالش تبدیل می کرد، زیرا نمی توانست دستکش معمولی بپوشد، قیچی را به درستی در دست بگیرد یا ابزارهای آرایشگری دیگر را کنترل کند. با تمام سختی این کارها را انجام داد.

بخشی از کار او شستن و ماساژ دادن سر مشتریان بود که به دلیل انگشتان متفاوتش به خوبی از عهده این کار برمی آمد. طولی نکشید که مشتریان برای دریافت ماساژ سر توسط شوگو جوان در صف ایستادند و حالا به دلیل ظاهر متفاوت انگشتانش در این زمینه فعال است و مشتریان زیادی دارد.

جالب است بدانید فرم انگشتانش که دلیل اصلی ماساژهای پرطرفدارش است، این روزها درآمد بالایی برای او به همراه داشته است.




لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=340064

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.