افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
3

پولادگر: مالکیت پرسپولیس و استقلال به دو وزارتخانه واگذار شد/ AFC به طور قطع این شرایط را می پذیرد

  • کد خبر : 18658

معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: اموال استقلال و پرسپولیس به دو وزارتخانه واگذار شده است. محمد پولادگر در حاشیه مراسم معرفی برترین های کشور در سال 1401 اظهار داشت: یادمان می آید که این برنامه در سال های اخیر برگزار نشد و از بانیان برنامه امسال برای برگزاری مجدد آن تشکر می کنم. اینکه […]

معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: اموال استقلال و پرسپولیس به دو وزارتخانه واگذار شده است.

محمد پولادگر در حاشیه مراسم معرفی برترین های کشور در سال 1401 اظهار داشت: یادمان می آید که این برنامه در سال های اخیر برگزار نشد و از بانیان برنامه امسال برای برگزاری مجدد آن تشکر می کنم. اینکه مشارکت مردم وجود دارد نقطه قوتی است. بهترین قهرمان قهرمانی است که در دل مردم باشد و قهرمانی باشد که مردم انتخاب کنند. نقش او در عرصه های اجتماعی و محبوبیتش در بین مردم از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

وی در خصوص اظهارات امروز وزارت ورزش و سازمان بازرسی برای ورود به موضوع دو باشگاه پرسپولیس و استقلال و همچنین بازدید سرزده رئیس سازمان خصوصی سازی از هر دو باشگاه گفت: گزارش سازمان بازرسی 15 فروردین ماه به صورت محرمانه در دبیرخانه دریافت و ثبت شد و با دستور وزیر، چند معاون و سازمان بازرسی کل وزارت ورزش وارد این موضوع شدند. در واقع یک تیم بازرسی تشکیل شده و یک گزارش 50 صفحه ای در دو سه روز اخیر تهیه شده که هفته آینده منتشر می شود.

معاون وزیر ورزش درباره کندی روند تعمیرات در ورزشگاه آزادی خاطرنشان کرد: تعمیرات جزئی قبلا انجام شده و در این سال ها انجام شده است. در واقع آنها سعی کرده اند این ورزشگاه را سرپا نگه دارند و قابل قبول است، زیرا فیفا آن را تایید می کند و همه رویدادهای رسمی در آنجا برگزار می شود. اکنون اراده این است که بتوانیم ورزشگاهی قابل قبول و در شأن ورزش کشور داشته باشیم. هزینه ای دارد که خیلی زیاد است و بگذارید کارشناسان بگویند. این ورزشگاه یک سرمایه ملی است و همه تلاش می کنیم در شرایط خوبی میزبان رویدادهای مختلف در آن باشیم. مهم ترین نکته احترام به مخاطب است و آنچه مد نظر است فراهم آوردن شرایط خوب برای مخاطب است.

پولادگر در خصوص مالکیت دو باشگاه استقلال و پرسپولیس خاطرنشان کرد: در این زمینه اقدام شد و مقرر شد مالکیت دو باشگاهی که از سوی یک وزارتخانه اعلام شده بود در دو وزارتخانه اعلام شود. البته هنوز نام این دو وزارتخانه به من گفته نشده است. کنفدراسیون فوتبال آسیا هم قبول دارد. کمیته مقدماتی تمام الزامات AFC را برای اطمینان از رعایت تمام اصول حرفه ای در این دو باشگاه ادامه خواهد داد. اموال و سهام دو موضوع متفاوت هستند. آنچه AFC اعتراف می کند این است که شما (خبرنگاران) ظاهرا سختگیرتر از این هستید. برنامه ای که برای این دو باشگاه اعلام می شود نیز به AFC منتقل می شود و باید قبول کرده باشند. وقتی اعلام می کنند که واگذاری سهام هم در برنامه است، اما کسی برای خرید آن سهام نیامده، دیگر تقصیر باشگاه نیست.

وی در پاسخ به اینکه پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا هم حذف شد، گفت: من هیچ خبری مبنی بر حذف پرسپولیس نشنیدم.

پولادگر درباره تعیین اعضای هیئت مدیره دو باشگاه اظهار داشت: قرار است این اعضای هیئت مدیره را انتخاب و به شورای نظارتی که افراد و کارشناسان دو طرف یعنی سازمان خصوصی سازی و وزارت ورزش در آن حضور دارند معرفی کنند.

وی با تاکید بر اینکه در مورد سلب یا نشدن استقلال از سوی مسئولان تناقضاتی وجود دارد گفت: وزیر چه گفت.

پولادگر درباره شایعه استعفای حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان گفت: من نشنیده ام. این خبری است که شما می سازید و با آن برخورد می کنید. چنین چیزی وجود ندارد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=18658

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.