افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
3

پوشیدن کت یاسی چندان آسان نیست. اصول سنجاق کت گرم سال را بیاموزید.

  • کد خبر : 21516
پوشیدن کت یاسی چندان آسان نیست.  اصول سنجاق کت گرم سال را بیاموزید.

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز ست کردن مانتو همیشه یکی از مهم ترین دغدغه های خانم ها بوده است، زیرا یک مانتو خوش لباس می تواند برای استایل شما معجزه کند. جالب است بدانید یکی از رنگ های مورد علاقه خانم ها یاسی است، می توانید مانتو یاسی را با […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:

به

شایانوز ست کردن مانتو همیشه یکی از مهم ترین دغدغه های خانم ها بوده است، زیرا یک مانتو خوش لباس می تواند برای استایل شما معجزه کند. جالب است بدانید یکی از رنگ های مورد علاقه خانم ها یاسی است، می توانید مانتو یاسی را با رنگ هایی مانند بنفش، بادمجانی، صورتی، طوسی و … ترکیب کنید. ست کت یاسی به راحتی می تواند شما را متفاوت از دیگران نشان دهد، اما بسیاری از خانم ها به دلایلی کاملا اشتباه از پوشیدن این رنگ خودداری می کنند. برای تثبیت کت یاسی به استایل خود، می توانید با انتخاب اکسسوری هایی با رنگ های خنثی مانند مشکی، برهنه، قهوه ای، نقره ای، خاکستری و طلایی ملایم استایل ساده خود را به ظاهری متفاوت و شیک تغییر دهید. همچنین برای آرایش می توانید از سایه چشم های خنثی و رژلب های صورتی یا خاکی استفاده کنید که به صورت شما طراوت و طراوت می بخشد. بهتر است شال و روسری ساده در رنگ های مکمل بپوشید تا با مانتوهای یاسی ست کنید.

خوب است بدانید که رنگ یاسی یک رنگ بنفش روشن است و از رنگ های آبی، قرمز و سفید نیز برای ساخت رنگ یاسی استفاده می شود. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا با برخی از ست های جذاب مانتو یاسی آشنا شوید.

کت یاسی

شنل یاسی را با سفید ترکیب کنید. عروس بهاری باش

این دو رنگ هارمونی زیبایی با یکدیگر دارند و همچنین زمانی که رنگ های ملایم یا پاستلی را برای اکسسوری ها یا اکسسوری های استایل خود انتخاب می کنید، این ترکیب رنگ بسیار زنانه و زیبا به نظر می رسد. پس اگر می خواهید این بهار را با شیک و زیبایی سپری کنید و استایلی را تجربه کنید که دیگران آن را تجربه نکرده اند. بهتر است یک شال یا شلوار سفید بپوشید تا با شنل یاسی تان هماهنگ باشد. البته می توانید برای تکمیل تیپ خود به جای شلوار از اکسسوری های سفید استفاده کنید و به جای آن شلوار یاسی را انتخاب کنید.

شنل + یاسی

مانتو + یاسی (1)

جرات کنید و کت یاسی را با زرد و آبی ترکیب کنید

از رنگ های خنثی یا رنگ هایی مانند سیاه یا سفید استفاده کنید که کار سختی نیست. اگر می خواهید جسور و متفاوت به نظر برسید، بهتر است به جای رنگ های ذکر شده از زرد یا آبی استفاده کنید. ست کردن کت یاسی با رنگ آبی برای شما کمی راحت تر است زیرا با انتخاب شلوار جین ساده و شال آبی می توانید ظاهری کامل و زیبا داشته باشید. اما برای ست کردن این کت با رنگ زرد دقت خود را کمی بیشتر کنید زیرا انتخاب اشتباه شما می تواند شما را نامنظم و نامتعارف نشان دهد.

کت یاسی

کت یاسی را با کرم و مشکی ترکیب کنید، لباس رسمی و محتاطانه بپوشید

جالب است بدانید که ترکیب کت یاسی با رنگ مشکی یا کرم گزینه مناسب تری برای استایل های رسمی یا کلاسیک خواهد بود. برای مثال می توانید برای رفتن به مهمانی یک مانتو یاسی را انتخاب کنید و آن را با شلوار مشکی یا کرم و شالی هم رنگ ترکیب کنید تا ظاهری شیک و رسمی پیدا کنید. در پایان فراموش نکنید که کفش پاشنه بلند برای استایل رسمی الزامی است، بهتر است کفش های مشکی یا کرم را نسبت به یاسی انتخاب کنید، زیرا کت یاسی فقط استایل شما را براق می کند، بنابراین نیازی به کفش های یاسی نخواهید داشت.

کت یاسی

کت یاسی

اگر دوست دارید زیبا و زیبا باشید، صفحه مد ما را دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=21516

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.