افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
2

پوشیدن کت نارنجی را فراموش نکنید. استایل تابستانی پر انرژی و جذاب را تجربه کنید.

  • کد خبر : 27294
پوشیدن کت نارنجی را فراموش نکنید.  استایل تابستانی پر انرژی و جذاب را تجربه کنید.

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز نارنجی یکی از رنگ‌های شاد است که در صنعت مد و لباس طرفداران زیادی دارد، اگرچه همه می‌دانند که ترکیب یک کت نارنجی به سبک چقدر می‌تواند دشوار باشد، اما همچنان بسیاری از خانم‌ها این رنگ زیبا را انتخاب می‌کنند. از نظر روانشناسی رنگ نارنجی […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:

به

شایانوز نارنجی یکی از رنگ‌های شاد است که در صنعت مد و لباس طرفداران زیادی دارد، اگرچه همه می‌دانند که ترکیب یک کت نارنجی به سبک چقدر می‌تواند دشوار باشد، اما همچنان بسیاری از خانم‌ها این رنگ زیبا را انتخاب می‌کنند. از نظر روانشناسی رنگ نارنجی یکی از رنگ های شاد است و به شما نشاط و انرژی می دهد پس اگر می خواهید تابستانی شاد و جذاب داشته باشید بهتر است مانتو نارنجی و با ترفندهایی که خواهد بود را انتخاب کنید. در ادامه این مقاله یاد گرفتیم. البته فراموش نکنید که ترکیب مانتو نارنجی کمی دشوارتر از سفید یا مشکی است پس بهتر است در انتخاب اکسسوری ها دقت بیشتری داشته باشید تا با انتخاب های اشتباه استایل خود را خراب نکنید. برای ترکیب با نارنجی، انتخاب شلوار نارنجی یا استایل تک رنگ را فراموش کنید زیرا درخشندگی این رنگ بسیار بالاست پس بهتر است در استایل روزمره آن را با رنگ های دیگر ترکیب کنید. یک لباس ورزشی نئون نارنجی یک انتخاب ایده آل برای ورزش و کوهنوردی است. زیرا به دلیل تضاد با محیط اطراف و درخشندگی زیاد در هنگام تصادف به راحتی قابل شناسایی است.

اما برای استایل های تک رنگ روزمره یا کلاسیک این رنگ اصلا گزینه مناسبی نخواهد بود. برای آشنایی با جدیدترین مدل های تابستانی با مانتوهای نارنجی تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

کت نارنجی

شنل نارنجی و معجزه رنگ آبی زغالی؛ جذاب و شیک بپوشید.

رنگ نارنجی به دلیل گرمی خود توجه زیادی را به خود جلب می کند و از نظر سطح هشدار فقط یک درجه کمتر از قرمز است، بنابراین در انتخاب رنگ مکمل یا سایر وسایل آرایشی سعی کنید از رنگ های پاستلی و کم رنگ استفاده نکنید زیرا این رنگ ها به هیچ وجه رقبای خوبی برای رنگ نارنجی نخواهند بود. پیشنهاد ما برای استایل تابستانی شما رنگ زغالی است، مانتو نارنجی با شلوار و شال آبی زغالی می تواند شما را بسیار جذاب و پرانرژی نشان دهد. بنابراین اگر برای رفتن به مهمانی آماده می شوید، این ترکیب رنگ شما را به یک ملکه مد تبدیل می کند، البته این ترکیب رنگ را برای استایل های اسپرت و کژوال فراموش نکنید زیرا کت کتان نارنجی با زغال کتان آبی زنده می شود. شلوار

کت نارنجی

کت نارنجی

مانتوی نارنجی را با کرم یا خاکستری ترکیب کنید. از افراد خنثی کمک بگیرید

پیشنهاد دوم ما برای ترکیب مانتو نارنجی در استایل تابستانی خاکستری و کرم است. خاکستری رنگی خنثی است که با هر رنگ پوست و سلیقه ای می تواند به گزینه ای شیک تبدیل شود. نارنجی یکی از مناسب ترین رنگ هایی است که ترکیبی عالی با خاکستری ایجاد می کند. برای این کار می توانید از سایه های مختلف از خاکستری تیره تا خاکستری روشن استفاده کنید. البته برای ست کردن این مانتو جذاب از رنگ کرم غافل نشوید زیرا کت کرم به تنهایی نمی تواند برای استایل تابستانی شما کافی باشد، اما اکسسوری ها یا اکسسوری های کرم می توانند در کنار مانتو نارنجی برای استایل شما معجزه کنند.

کت نارنجی

کت نارنجی

ترکیب کت نارنجی و سبز زارا را فراموش نکنید

آخرین پیشنهاد ما برای استایل تابستانی شما، پوشیدن کت نارنجی با اکسسوری های سبز است. سبز و نارنجی دو رنگ ثانویه در چرخه رنگ هستند و به خوبی در کنار هم می درخشند. سبز نماد صلح و آرامش همراه با هیجان و اشتیاق نارنجی است. برای داشتن این ترکیب زیبا کافیست آنقدر شجاع باشید که به جای رنگ های خنثی شلوار و شال سبز را از زارا انتخاب کنید.

کت نارنجی

اگر دوست دارید زیبا و زیبا باشید، صفحه مد ما را دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=27294

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.