افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
2

پوشیدن مانتوهای ساده هنر نیست. همه ایده های جذاب برای ترکیب با کت راه راه.

  • کد خبر : 20268
پوشیدن مانتوهای ساده هنر نیست.  همه ایده های جذاب برای ترکیب با کت راه راه.

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز کت راه راه هم برای افراد لاغر و هم برای افراد چاق مناسب است، اما فراموش نکنید که در پوشیدن مانتو راه راه باید به نکاتی توجه کرد. برای مثال اگر اندام لاغری دارید و به فکر خرید مانتو راه راه هستید، پیشنهاد می کنیم […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:

به

شایانوز کت راه راه هم برای افراد لاغر و هم برای افراد چاق مناسب است، اما فراموش نکنید که در پوشیدن مانتو راه راه باید به نکاتی توجه کرد. برای مثال اگر اندام لاغری دارید و به فکر خرید مانتو راه راه هستید، پیشنهاد می کنیم حتما یک مانتو راه راه افقی بخرید زیرا این طرح باعث می شود اندام شما گشادتر به نظر برسد و شما را چاق تر نشان دهد. خانم هایی که لاغر هستند و دوست دارند پرتر و چاق تر به نظر برسند بهتر است از پارچه های راه راه و لباس هایی با خطوط پهن استفاده کنند زیرا پارچه راه راه با راه راه های پهن بدن را چاق و پست نشان می دهد. اگر از آن دسته خانم هایی هستید که اضافه وزن دارند و می خواهند لاغرتر و کشیده تر به نظر برسند، بهتر است به سراغ مانتوهای راه راه عمودی با راه راه های باریک بروید. اما نکته مهمی که بسیاری از خانم ها را نگران می کند این است که کت راه راه را با چه چیزی ترکیب کنیم؟ درست است که ست کردن این مدل مانتو از یک مانتو ساده یا ساده دشوارتر است، اما جای نگرانی نیست.

زیرا فقط باید تا حدودی با چرخه رنگ و اصول و قوانین ترکیب لباس های طرح دار آشنا باشید. در ادامه این مقاله برای مدل های کت راه راه با ما همراه باشید.

کت راه راه

ست کت راه راه گربه و جادوی آن

اگر به طرح راه راه دقت کنید، می بینید که تمام طول راه راه های موازی آن کشیده تر به نظر می رسد، یعنی راه راه های افقی بدن را پهن تر و راه راه های عمودی بدن را کشیده تر نشان می دهد. طراحان لباس با استفاده از این ویژگی منحصر به فرد، لباس های شیک و زیبایی طراحی کرده اند که می تواند یک لباس، مانتو یا استایل غیر رسمی برای شما باشد. بنابراین اگر می خواهید لاغر و کشیده به نظر برسید، بهتر است یک کت راه راه با راه راه عمودی مرکزی انتخاب کنید و آن را با شلوار پارچه ای ساده و بدون طرح ترکیب کنید.

کت راه راه

کت راه راه

کت کتانی راه راه را فراموش نکنید. پای ثابت کاربران معمولی

اگر لاغر هستید و می خواهید استایلی متفاوت و خاص را تجربه کنید، بهتر است یک کت کتان راه راه انتخاب کنید و آن را با سایر لباس هایتان ترکیب کنید. به خاطر داشته باشید که نباید به سراغ مانتوهایی با راه راه تیره بروید و در عوض به سراغ رنگ های روشن تر مانند سفید، آبی روشن، صورتی روشن، زرد و قرمز بروید تا اندامتان پرتر به نظر برسد. البته این رنگ ها علاوه بر اینکه در روزهای گرم و تابستان پرتر به نظر می رسند، حس بهتری به شما می دهند زیرا گرمای کمتری را نسبت به رنگ های تیره جذب می کنند.

کت راه راه

کت راه راه

اگر اندام درشتی دارید، یک کت بلند راه راه بپوشید.

جالب است بدانید اگر این مدل مانتوها راه راه عمودی داشته باشند شما را لاغرتر از آنچه هستید نشان می دهند و شما را کشیده تر نشان می دهند. پیشنهاد می کنیم برای لاغرتر نشان دادن کت های راه راه تیره انتخاب کنید، اما اگر می خواهید رنگ های تند بپوشید، به خاطر داشته باشید که داشتن این الگو با درشت نشان دادن اندام به خنثی شدن جلوه رنگ های روشن کمک می کند. اگر می خواهید استایل متفاوتی داشته باشید می توانید کت خود را با دامن ترکیب کنید.

کت راه راه

اگر دوست دارید زیبا و زیبا باشید، صفحه مد ما را دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=20268

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.