افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
2

پوشش ویژه بازی های پارالمپیک از طریق صدا و سیما و در برنامه های افراد توانمند در اولویت است – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 348973
پوشش ویژه بازی های پارالمپیک از طریق صدا و سیما و در برنامه های افراد توانمند در اولویت است – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

زین العبدین مختاریان مدیر گروه ورزش های قهرمانی رادیو ورزش با اشاره به برنامه های پارالمپیک به خبرنگار مهر گفت: رادیو ورزش پورتالی برای تشویق مخاطبان به ورزش است و تنها رسانه ای است که برای رشته های مختلف ورزشی برنامه های ویژه دارد. . این روزها رویدادهای ورزشی از جمله مسابقات پارالمپیک را به […]

زین العبدین مختاریان مدیر گروه ورزش های قهرمانی رادیو ورزش با اشاره به برنامه های پارالمپیک به خبرنگار مهر گفت: رادیو ورزش پورتالی برای تشویق مخاطبان به ورزش است و تنها رسانه ای است که برای رشته های مختلف ورزشی برنامه های ویژه دارد. . این روزها رویدادهای ورزشی از جمله مسابقات پارالمپیک را به صورت ویژه و تخصصی برای علاقه مندان به این رشته دنبال می کنیم.

وی که به عنوان ورزشکار نیز فعالیت می کند، درباره مخاطبان شبکه رادیویی ورزش اظهار کرد: برنامه ها علاوه بر تشویق مخاطبان به ورزش در شبکه رادیویی ورزش، حضور کارشناسان مجرب و پیشکسوت، روسای فدراسیون ها و مسئولان وزارت ورزش، مهمترین اخبار و رویدادها. هر رشته ورزشی با توجه و تجربه مورد تجزیه و تحلیل قرار می گیرد. ضمناً ویژه برنامه ای برای جانبازان و افراد سالم که هم در جامعه و هم در شبکه رادیویی ورزش جایگاه ویژه ای دارند تدارک دیده شده است و چهارشنبه هر هفته ویژه برنامه این گروه پخش می شود.

مختاریان با اشاره به برگزاری بازی های پارالمپیک یادآور شد: برای ایام برگزاری بازی های پارالمپیک برنامه های ویژه ای در نظر گرفته شده است که بسته به شدت مسابقات در هر روز حدود 3 ساعت و گاهی بیش از 10 ساعت در هر روز این مسابقات را پوشش می دهد. روز . خواهد داشت علاوه بر ویژه برنامه ها، بیشتر برنامه های ثابت و روزانه شبکه رادیویی ورزش، محوریت پارالمپیک نیز پیدا می کند.

وی افزود: پیشکسوتان و متخصصان رشته های مختلف ورزشی در برنامه های ویژه بازی های پارالمپیک با اولویت پیشکسوتان و جانبازان سالم چه حضوری و چه تلفنی استفاده می شوند.

مختاریان در پایان گفت: گویندگان، مجریان و گزارشگران شبکه رادیویی ورزش ورزشکاران، آگاه و آگاه به رویدادهای مختلف دنیای ورزش هستند و اغلب فقط در ورزش تخصص دارند. انشاالله کاروان پارالمپیک با موفقیت، افتخار و سربلندی از این مسابقات بیرون بیاید و مدال های زیادی کسب کند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=348973

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.