افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 19 October , 2024
6

پوشش لحظه به لحظه بازی هلند – آمریکا

  • کد خبر : 2145
پوشش لحظه به لحظه بازی هلند – آمریکا

ورزش سه: در اولین دیدار در مرحله یک هشتم نهایی لاله‌های نارنجی به مصاف یانکی‌ها می‌روند. در قطر تئاتر آرزوها به پرده‌های پایانی و سرنوشت‌ساز رسیده. اینکه قهرمان و محبوب شما کدام یک از نقش‌ها را اجرا کند تعیین می‌کند در پایان نمایش، سرخوشی ملودرامی عاشقانه در سر داشته باشید یا اشک و حسرت درامی […]


ورزش سه: در اولین دیدار در مرحله یک هشتم نهایی لاله‌های نارنجی به مصاف یانکی‌ها می‌روند.

در قطر تئاتر آرزوها به پرده‌های پایانی و سرنوشت‌ساز رسیده. اینکه قهرمان و محبوب شما کدام یک از نقش‌ها را اجرا کند تعیین می‌کند در پایان نمایش، سرخوشی ملودرامی عاشقانه در سر داشته باشید یا اشک و حسرت درامی دردناک گوشه چشم. حالا ۱۶ نقش اصلی مشخص شدند و ۱۶ ملت در ۸ دوئل، در جستجوی هویت و افتخار جدید می‌جنگند. در اولین تقابل پسران سرزمین لاله‌ها با یانکی‌ها سرشاخ می‌شوند. اولین دیدار آنها در جام‌جهانی نخستین تقابل رسمی آنها هم هست. در ۵ تقابل دوستانه هلند دست بالاتر را داشته و آمریکا تنها در آخرین آنها در سال ۲۰۱۵ پیروز بوده و بقیه دیدارها را واگذار کرده.

هلند تحت فرمان لوئیس فن‌خال در جام‌جهانی با ۷ پیروزی و ۳ تساوی تابحال شکست را تجربه نکرده و لاله آهنی قصد ندارد اجازه دهد به رکوردش خدشه وارد شود. هدف هلند رسیدن به فینال است. سرمربی این را در کنفرانس اعلام کرد ولی علاوه بر این مشخص کرد آنها هیچ تیم و رقابتی را ساده تصور نمی‌کنند. ” تیمی که توانسته انگلیس را متوقف کند، قطعا تیم خوبی است و ما باید برای شکست‌شان بهترین بازی را انجام دهیم.”

نارنجی پوشان بر اساس پیش‌بینی ها آمریکا را به خانه می‌فرستند تا برای جام بعدی در خانه آماده شوند اما ایالات متحده هم برای خداحافظی زودهنگام نیامده به قطر سفر نکرده و عملکرد آنها هم همین را می‌گوید. کریستین پولیشیچ برای این بازی حساس آماده است. او بعد از مصدومیت در دیدار با تیم کشورمان حالا دوباره به شرایط آمادگی رسیده و این زنگ خطری جدی برای مدافعان هلندی است.

دیدارهای جام‌جهانی از امروز تساوی نخواهد داشت و در پایان دوئل یک ملت سرخوش از ابری به ابر دیگر می‌پرد و کشوری ساکت و مغموم روی زمین دراز می‌کشد به یاد لحظات ایکاش و شاید، اشک می‌ریزد.

جام جهانی ۲۰۲۲ قطر – یک هشتم نهایی

داور: ویلتون سامپایو (برزیل)/ کمک‌ها: برونو باشیلیا و برونو پیرس (برزیل)/ داور چهارم: آندرس ماتونته (اروگوئه)/ داور ویدیویی: نیکلاس گالو (کلمبیا)

تیم ملی هلند:

آندریاس نوپرت، ویرجیل فن‌دایک، یورین تیمبر، ناتان آکه، دالی بلیند، فرانکی دی‌یانگ، مارتین دی‌رون، دنزل دومفرایز، داوی کلاسن، ممفیس دپای و کودی گاکپو 

سرمربی: لوئیس فن‌خال

تیم ملی آمریکا:

مت ترنر، تیم ریم، سرجینیو دست، آنتونی رابینسون، واکر زیمرمن، تیلر آدامز، یونس موسی، تیموتی وه‌آ، وستون مک‌کنی،کریستین پولیشیچ و خسوس فریه‌را

سرمربی: گرگ برهالتر

پوشش لحظه به لحظه بازی هلند - آمریکاپوشش لحظه به لحظه بازی هلند - آمریکا

لحظات حساس

آمریکا در ۵ دقیقه ابتدایی بازی را هجومی‌تر آغاز کرد و سعی داشت دروازه حریف خود را باز کند.

بر خلاف جریان بازی، پاسکاری فوق‌العاده هلندی‌ها توپ را در سمت راست به دامفرایز رساند و او با پاس کات‌بک، فرصت را برای دپای مهیا کرد تا این بازیکن به گل نخست تیمش را به ثمر برساند.

پوشش لحظه به لحظه بازی هلند - آمریکا

در دقیقه ۴۳، توپ در پشت محوطه جریمه به تیمومتی وه‌آ رسید و ضربه محکم او را نوپرت برگشت داد.

در اوقات تلف شده در سمت راست هلند، همکاری کلاسن و دامفرایز با پاس مدافع کنار هلند همراه شد تا این بار بلیند گل دوم هلند را به ثمر برساند.

پوشش لحظه به لحظه بازی هلند - آمریکا

نیمه دوم

نیمه دوم بازی با سوت سمپایو برزیلی آغاز شد.

در دقیقه ۴۹، آمریکا این فرصت را داشت که اختلاف را به حداقل برساند اما ضربه تیم ریم را گاکپو از روی خط دروازه برگشت داد.

در دقیقه ۵۰، باز هم حرکت هلندی‌ها از سمت راست با ضربه بلیند همراه شد اما این بار ترنر، دروازه‌بان آمریکا توپ را دفع کرد.

در دقیقه ۵۴، نفوذ پولیشیچ از سمت چپ آمریکا با رساندن توپ به مک‌کنی همراه شد اما ضربه این بازیکن از بالای دروازه نوپرت به بیرون رفت.

در دقیقه ۵۷، ضربه زیبای ممفیس دپای را مت ترنر به کرنر فرستاد و مانع گل سوم لاله‌های نارنجی شد.

 

 

 


پ



منبع

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=2145

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.