افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
0

پوشش آنتن نقاط کور و حوادث رانندگی شناسایی و تعمیر می شود.

  • کد خبر : 406500
پوشش آنتن نقاط کور و حوادث رانندگی شناسایی و تعمیر می شود.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: پوشش آنتن دهی در راه های اصلی، راه های فرعی و روستاها به ویژه در نقاط کور و پرحادثه بر اساس برنامه زمان بندی برنامه هفتم توسعه راه ها انجام می شود برای ارتقای کیفیت و سرعت اینترنت که در صورت تکمیل، مردم در زندگی خود احساس می کنند. […]

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: پوشش آنتن دهی در راه های اصلی، راه های فرعی و روستاها به ویژه در نقاط کور و پرحادثه بر اساس برنامه زمان بندی برنامه هفتم توسعه راه ها انجام می شود برای ارتقای کیفیت و سرعت اینترنت که در صورت تکمیل، مردم در زندگی خود احساس می کنند.

آفتاب نیوز:

ستار هاشمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ظهر امروز (سه شنبه 10 آبان ماه) پس از حضور در جلسه مشترک با اعضای کمیسیون ساخت و ساز شورای اسلامی که با هدف بررسی وضعیت تلفن همراه برگزار شد. آنتن دهی در جاده های اصلی و فرعی کشور گفت: در دولت چهاردهم مجددا وضعیت آنتن دهی تلفن همراه را بررسی کردیم، برخی شهرک ها آنتن دهی دارند اما کیفیت خوبی ندارند بنابراین مشکلات موجود آماری و مالی وجود دارد. برآوردهایی انجام شده است و ما به دنبال منابعی برای پوشش مسیرها و شهرها هستیم. بر اساس برنامه برنامه هفتم توسعه امیدواریم بتوانیم به مردم تمام روستاهای کشور خدمات ارائه دهیم.

وی افزود: در حوزه آنتن دهی جاده ها نیز بر پوشش نقاط کور و حادثه خیز جاده ها با همکاری سایر دستگاه ها تاکید شد. جزییات این طرح ها در نشست 2 هفته آینده با کمیسیون عمران با حضور مسئولان مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در پاسخ به سوالی مبنی بر وعده دولت برای افزایش سرعت اینترنت گفت: تیمی قوی از کارشناسان را برای بررسی چالش های کیفیت و سرعت اینترنت تعیین کرده ایم که دستاوردهای بسیار خوبی داشته است از این نظر ، همچنین موانعی را شناسایی کردیم که با دو رویکرد پیگیری خواهیم کرد.

هاشمی گفت: اول بهبود زیرساخت های شبکه است که اقدامات آن از قبل آغاز شده است و دیگری بهسازی تجهیزات در برخی مناطق. طبیعتا فرآیند تامین تجهیزات، نصب و پیکربندی زمان زیادی می برد، اما امیدواریم مردم به زودی کیفیت ارائه اینترنت را در زندگی خود احساس کنند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=406500

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.