افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
1

پوست ایرانی ها چه سفید باشد چه برنزه جز با این روش روشن نمی شود/ ترفند کره ای خوفان

  • کد خبر : 207636
پوست ایرانی ها چه سفید باشد چه برنزه جز با این روش روشن نمی شود/ ترفند کره ای خوفان

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز: سریال های کره ای در ایران بسیار پرمخاطب هستند. احتمالاً در حال تماشای آنها هستید یا حتی اگر آنها را دوست ندارید، کم و بیش قسمت هایی از سریال ها یا عکس ها و پوسترهای آنها را دیده اید که توجه شما را به خود […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز: سریال های کره ای در ایران بسیار پرمخاطب هستند. احتمالاً در حال تماشای آنها هستید یا حتی اگر آنها را دوست ندارید، کم و بیش قسمت هایی از سریال ها یا عکس ها و پوسترهای آنها را دیده اید که توجه شما را به خود جلب کرده است. اکنون که پوست او نرم و شفاف است. در تمام مدت پوستشان می درخشد و می درخشد که گویی خداوند پوستشان را جلا داده و سپس به زمین فرستاده است!

به نظر می رسد سن او با چهره اش همخوانی ندارد و این عدم تناسب همه را شگفت زده می کند. خیلی از ما ایرانی ها هم دوست داریم این مدل باشیم، اما تفاوت این است که به دلیل ژن هایمان به شدت مستعد آکنه هستیم و از طرفی چون پوستی تیره و سبز داریم، این لک ها و آکنه ها بیشتر مال خودمان می شود. خود.نمونه

اما برگردیم به کره ای ها. جالب است بدانید کره ای ها غذاهای طبیعی زیادی مصرف می کنند و می خورند و با ماسک های طبیعی به خوبی از پوست خود مراقبت می کنند! آیا می خواهید بدانید کدام ماسک؟

اگر این ماسک پوست ما را نرم نکرد چه کنیم؟

ما هم میخوایم همین امروز این ماسک رو درست کنیم، 7 روز استفاده کن و اگه آخر هفته پوستت عوض نشد اعتراض کن! بسيار خوب؟ به شما این اطمینان را می دهیم که با این ماسک که تنها 3 ماده دارد و هر سه آن در دست است، شاهد تغییرات عجیب و شگفت انگیزی در پوست خود خواهیم بود.

684864

این ماسک چه می خواهد؟

یک فنجان برنج

یک لیوان شیر

اب

و البته نحوه انجام آن:

ابتدا باید برنج و کمی آب را در قابلمه بریزیم و بگذاریم بپزد تا تمام آب آن برود! در اندازه گیری آب با چشم دقت کنید زیرا این آب نباید خورده شود و فقط می خواهیم تا حد زیادی بپزد تا له شود و باید آب آن جمع شود.

سپس برنج پخته شده را در مخلوط کن بریزید و یک لیوان شیر اضافه کنید و دستگاه را روشن کنید تا یکدست شود. مخلوط به دست آمده شبیه پنیر خامه ای است که باید در ظرف تمیز و خشکی ریخته و در یخچال نگهداری شود. فراموش نکنید که هر بار که از آن استفاده می کنید دوباره آن را در یخچال قرار دهید و دوباره در یخچال را ببندید.

68498

این ماسک را روی تمام قسمت های صورت به جز دور چشم و لب ها بمالید و اجازه دهید ۲۰ دقیقه خشک شود سپس با آب گرم بشویید و سپس به آرامی صورت خود را خشک کنید. بعد از یک هفته متوجه خواهید شد که پوستتان شفاف و براق است، همچنین کاهش منافذ پوستتان را مشاهده خواهید کرد و احساس بهتری خواهید داشت.

546854



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=207636

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.