افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
3

پوستی که به 20 رسیده باید گریه کند! این بهترین کرم پودر برای چین و چروک است.

  • کد خبر : 201391
پوستی که به 20 رسیده باید گریه کند!  این بهترین کرم پودر برای چین و چروک است.

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- زنان در هر سنی دوست دارند زیباترین نسخه خود را ببینند. خوب بعضی ها بیشتر از خودشان مراقبت می کنند و بعضی ها را کمتر، اما در واقعیت چیزی که مشخص است این است که شما هنوز دوست دارید عیب های خود را برطرف کنید […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- زنان در هر سنی دوست دارند زیباترین نسخه خود را ببینند. خوب بعضی ها بیشتر از خودشان مراقبت می کنند و بعضی ها را کمتر، اما در واقعیت چیزی که مشخص است این است که شما هنوز دوست دارید عیب های خود را برطرف کنید و آنچه در چشم دیگران در مورد شما دیده می شود زیبایی کامل است.

پس چرا بحث سن را این وسط مطرح می کنیم؟ زیرا صورت هر فردی پس از سن مشخصی شروع به چروک شدن می کند و به دلیل افزایش سن، چین و چروک ظاهر می شود. البته فکر نکنید که در مورد خانم های مسن صحبت می کنیم، اما از 25 سالگی چین و چروک ظاهر می شود و تبدیل به کابوس آرایش می شود! آیا می دانید که چین و چروک در صورت مردان دیده می شود، اما همین چین و چروک ها روی صورت زنان فریاد می زنند، زیرا زنان از کرم پودر و کرم پودر استفاده می کنند که ثابت می کند همه آنها چروک هستند! پس چه باید کرد؟ بدون شک استفاده از کرم پودرهای مخصوص چین و چروک توصیه می شود که قابلیت پوشاندن آنها را داشته باشد. آیا می خواهید بدانید چه کرم پودرهایی؟ پس حتما با ما بمانید

کرم ها و پودرهای ضد چروک معمولا حاوی موادی هستند که خاصیت سفت کنندگی، روشن کنندگی و مرطوب کنندگی دارند و از طرفی پوست را جوان و شاداب می کنند.

کرم پودر ضد چروک چه ویژگی هایی دارد؟

این نوع کرم ها معمولا پوشش دهی سبک تا متوسطی دارند و با توجه به اینکه SPF هم دارند می توانند از پوست شما در برابر اشعه های مضر خورشید محافظت کنند. کرم های ضد چروک حاوی مواد ضد چروک مانند رتینول، اسید هیالورونیک و ویتامین C هستند که به کاهش چین و چروک و بهبود ظاهر پوست کمک می کنند.

این محصولات باید دارای ترکیبات مرطوب کننده باشند و از طرفی حاوی مواد ضد التهابی باشند تا بتوانند قرمزی و تورم پوست را کاهش دهند. کرم های ضد چروک پودری معمولاً بدون عطر هستند!

کرم پودر برای چین و چروک

کرم پودر شارلوت تیلبری

کرم پودر شارلوت تیلبری یک کرم پودر مایع با پوشش بالا است که برای ایجاد ظاهری طبیعی و نرم طراحی و تولید شده است. این محصول دارای ترکیبی از مواد مغذی است که واقعا پوست را آبرسانی و محافظت می کند. همچنین دارای SPF 15 برای محافظت از پوست البته در برابر اشعه های مضر خورشید است.

این کرم پودر به دلیل اینکه می تواند ظاهری طبیعی، ماندگار و زیبا برای پوست ایجاد کند مورد تحسین و استقبال قرار گرفته است. می تواند بسیاری از چین و چروک ها، لک ها، خطوط و منافذ بزرگ شده را بپوشاند و با استفاده از آن قطعا پوستی صاف و یکدست خواهید داشت.

کرم پودر برای چین و چروک

کرم پودر سرم بالینی حتی بهتر

کرم پودر سرم کلینیک دارای فرمولاسیون فوق العاده سبک و مرطوب کننده است که می تواند پوست را صاف و یکدست کند. این کرم پودر همچنین ماندگاری بالایی دارد و می تواند در تمام طول روز بدون احساس سنگینی روی پوست شما ماندگاری داشته باشد و حس خوشایندی را به شما القا کند. ماندگاری 24 ساعته و ضد حساسیت است. نرم کننده پوست اما بدون مواد چرب. از بین برنده جوش ها و لک های روی پوست.

کرم پودر برای چین و چروک

کرم پودر Estee Lauder Ray Natrio

کرم پودر Estee Lauder Re Natrio کرم پودری مایع با ماندگاری متوسط ​​است که پوست را نرم و آبرسانی می کند. این محصول دارای مواد مغذی زیادی است که به محافظت از پوست در برابر رادیکال های آزاد و آسیب های خورشید کمک می کند. این کرم پودر دارای SPF 20 است که می تواند از پوست شما در برابر آفتاب سوختگی محافظت کند.

این محصول فرمولاسیون بسیار خوبی دارد که باعث از بین رفتن چروک های پوست و جلوگیری از چین و چروک صورت می شود، آکنه زا نیست و منافذ را مسدود نمی کند.

کرم پودر برای چین و چروک



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=201391

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.