افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 7 October , 2024
0

پوستر بیست و نهمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان همدان رونمایی شد – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 389003
پوستر بیست و نهمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان همدان رونمایی شد – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرنگار مهر، دبیر بیست و نهمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان همدان در جمع خبرنگاران گفت: بیش از ۴۱۵ نمایش از ۲۷ استان کشور به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است. حضور 13 کشور در بیست و نهمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان همدان امیر مشهدی عباس با بیان اینکه 13 کشور در این […]

به گزارش خبرنگار مهر، دبیر بیست و نهمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان همدان در جمع خبرنگاران گفت: بیش از ۴۱۵ نمایش از ۲۷ استان کشور به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

حضور 13 کشور در بیست و نهمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان همدان

امیر مشهدی عباس با بیان اینکه 13 کشور در این دوره از جشنواره حضور خواهند داشت، گفت: هفت اثر خارجی نیز در جشنواره بیست و نهم به نمایش در می آید.

وی ادامه داد: حرفه ای ترین گروه های تئاتر کشور سال گذشته به جشنواره دعوت شدند و جشنواره با اجرای بچه های غزه آغاز می شود.

مشهدی عباس با اشاره به اینکه شعار جشنواره تئاتر امسال گفت و گوی بدون مرز است، افزود: این جشنواره

در همدان روز به روز قوت گرفته و در حال حاضر بیش از 70 درصد کادر اجرایی جشنواره را هنرمندان همدانی تشکیل می دهند.

دبیر بیست و نهمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان همدان با بیان اینکه تهران 10 میلیارد تومان به این جشنواره اختصاص داده است، گفت: شهرداری و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان اعتبار خوبی برای برگزاری برنامه قائل شده اند. تجهیزات اتاق و زیرساخت.

جشنواره امروز معضل تئاتر کشور.

مدیرکل هنرهای نمایشی در ادامه بیان کرد: یکی از مشکلات امروز تئاتر کشور این است که جشنواره هایی در حوزه تئاتر برگزار می شود که باید ساماندهی شود و بهترین نهادی که می تواند در این زمینه کمک کند شهرداری است و حضور شهرداری در تعطیلات بسیار مهم است.

حمید نیلی افزود: مجموعه جشنواره های بین المللی باید در کشور برگزار شود و اداره کل هنرهای نمایشی تلاش می کند این رویدادها را به نحو احسن برگزار کند و البته این به انگیزه در استان ها نیز مربوط می شود.

اختصاص 10 میلیارد تومان به جشنواره از سوی شهرداری همدان

در ادامه شهردار همدان تصریح کرد: این جشنواره حاصل کار مشترک شهرداری با اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی است که نتیجه خوبی مانند ثبت جهانی هگمانته برای شناخته شدن همدان در دنیا خواهد داشت. جهان .

سید مسعود حسینی افزود: شهرداری اجرای جشنواره را آغاز کرده و 10 میلیارد تومان برای این جشنواره در نظر گرفته است.

وی ادامه داد: یکی از وظایف شهرداری حمایت و حمایت از رویدادهای فرهنگی و هنری است و به همین دلیل برگزاری جشنواره تئاتر کودک و نوجوان را از شایسته خود دانست.

هفت اتاق در همدان آماده و تجهیز شده است

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان در ادامه بیان کرد: ایجاد شور و نشاط، انعکاس همدان در سطح ملی و بین المللی، ارائه آثار هنرمندان همدانی، رونق اقتصادی و آماده سازی زیرساخت ها برای اجرای جشنواره های آینده از نتایج این جشنواره است. . .

مسعود ویژه اظهار داشت: به برکت جشنواره تئاتر کودک و نوجوان سالن هفت همدان در حال آماده سازی و تجهیز است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=389003

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.