افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 28 September , 2024
2

پوسترهای تبلیغاتی سریال، کابوس های شبانه روزی کودکان/خیابان ها در فضای «سه بعدی» سریال غرق در خون!

  • کد خبر : 131272
پوسترهای تبلیغاتی سریال، کابوس های شبانه روزی کودکان/خیابان ها در فضای «سه بعدی» سریال غرق در خون!

به گزارش خبرنگار اجتماعی رکناتبلیغات سریال شبکه نمایش خانگی ; موضوع داغ این روزها فضای مجازی است. با دیدن یک چاقوی خون آلود بزرگ در فضای سبز جاده، موبایل خود را برمی دارید و قصد دارید در شبکه های اجتماعی وقت بگذرانید! بار دیگر پوستر بازیگری را می بینید که از چشمانش خون می چکد. […]

به گزارش خبرنگار اجتماعی رکناتبلیغات سریال شبکه نمایش خانگی ; موضوع داغ این روزها فضای مجازی است. با دیدن یک چاقوی خون آلود بزرگ در فضای سبز جاده، موبایل خود را برمی دارید و قصد دارید در شبکه های اجتماعی وقت بگذرانید! بار دیگر پوستر بازیگری را می بینید که از چشمانش خون می چکد. دفعه بعد تبر را روی تابلویی در میدان شهر خواهید دید. سقوط و اگر چند ثانیه زودتر زمین می خورد، می توانست «تبر مرگ» برای سرنشینان خودروی زیر پایش باشد.

این در حالی است که این تبلیغات با استفاده از نرم افزارهای کامپیوتری و قابلیت ایجاد تصاویر «سه بعدی» ایجاد می شوند و در دنیای «واقعی» وجود ندارند.

حال بیایید تصور کنیم کودکی این تبلیغات غیرواقعی را در تلفن همراه خود یا والدینش می بیند. کودکی که فکر می کند اگر در خیابان راه برود عکس بازیگری را می بیند که از چشمانش خون می چکد یا اگر با والدینش سوار ماشین شود، انتظار دارد قسمتی از پوستر روی سرش بیفتد. هر زمانی.

حسن عبدلی فعال عرصه تبلیغات در گفت و گو با رکنا در خصوص اطلاعیه های جدید؛ اما پرحاشیه این روزها در فضای مجازی می گوید: این تبلیغات فیلم و سریال های ترسناک در سطح شهر می تواند برای بچه ها تبدیل به کابوسی شود و آنها را با هر تبلیغی که در شهر می بینند با نگرانی و استرس مواجه کند.

و می افزاید: تبلیغات شهری فیلم و سریال نیازمند مجوز از وزارت ارشاد است. با توجه به سخت گیری این وزارتخانه، معمولاً زمان زیادی برای اخذ این مجوزها نیاز است. از سوی دیگر، هزینه های سرسام آور تبلیغات شهری از دیگر عواملی است که باعث می شود برخی سازندگان فیلم و سریال تصمیم بگیرند راه دیگری را برای دیده شدن انتخاب کنند.

این فعال تبلیغاتی می گوید: این گروه های تولید محتوا تبلیغات خود را به صورت سه بعدی تولید و در شبکه های اجتماعی منتشر می کنند. آنها به مهم ترین هدف خود می رسند: «دیده شدن» به راحتی و بدون نیاز به اخذ مجوز و بدون پرداخت هزینه های زیادی برای تابلوهای تبلیغاتی. از آنجایی که هیچ قانونی برای این نوع تبلیغات در کشور وجود ندارد، این افراد در فضای مجازی هر کاری که می خواهند انجام می دهند و هر نوع تبلیغاتی را که می خواهند ایجاد می کنند. حتی این افراد با این روش به راحتی می توانند از انتشار این آگهی ها انتقاد کنند و بگویند که اصلا کار تیم ما نیست.

حسن عبدلی تاکید کرد: این گروه ها یا افراد دوست دارند سریع و بدون پرداخت هزینه در فضای مجازی منتشر شوند. مثلاً در مورد اخیر برای یک سریال توجیه اقتصادی دارد که با دو ماشین و یک فیلمبردار هماهنگ کنیم که در آن لحظه ترمز کند و در زمان مشخص شنل بگذارد و بعد با استفاده از قابلیت سه بعدی تبر را بیاندازد. . بیلبورد یک واقعیت است، اگر چنین چیزی وجود نداشته باشد تبدیل می شوند.

برندها در ایران می گویند به هر حال باید دیده شویم

او می گوید: برندها در ایران می گویند هر چه هست باید دیده شویم، اما در این نوع تفکر اصلاً به «چگونگی دیده شدن» توجه نمی شود و برای آنها فقط دیده شدن مهم است. نمونه ای از این طرز تفکر را می توان در زمین مشاهده کرد. فوتبال او به وضوح دید که سه ردیف تلویزیون برای تبلیغات گذاشته اند، روی پیراهن بازیکنان تبلیغ است، زیرنویس تلویزیون تبلیغات است و… مردم اصلا از دیدن تبلیغات لذت نمی برند و از تماشای فوتبال هم لذت نمی برند. در اینجا، نام تجاری فقط می خواهد دیده شود. فقط این.

خانواده ها تبلیغات مضر را مسدود می کنند

این فعال عرصه تبلیغات با اشاره به اینکه باید مردم را آگاه کرد که اگر می خواهند از فیلمی حمایت کنند، تبلیغات آن فیلم باید به گونه ای باشد که آسیبی به فرد و خانواده اش وارد نکند. اظهار داشت. می گوید: خانواده ها از تبلیغاتی که باعث آسیب روحی می شود جلوگیری کنند. آنها باید بگویند که این سبک دیده شدن منجر به محدودیت هایی از طرف ما می شود. مردم باید بدانند که قرار نیست از هر چیزی که می بینند حمایت کنند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=131272

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.