افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
2

پوزیشن های کوتاه و بلند در بازار ارز دیجیتال چیست؟ – اسمارتک نیوز

  • کد خبر : 17929
پوزیشن های کوتاه و بلند در بازار ارز دیجیتال چیست؟  – اسمارتک نیوز

در بازارهای روش های مالی برای کسب سود وجود دارد. در این بازار ها کالا، شاخص، ارزها و سهام های موجود در این بازار هستند. برای فعالیت در برخی از بازارهای مالی دو به نام پوزیشن های Short و Long وجود دارد گران می کند از آن به کسب درآمد و سود برسند. این دو […]

در بازارهای روش های مالی برای کسب سود وجود دارد. در این بازار ها کالا، شاخص، ارزها و سهام های موجود در این بازار هستند. برای فعالیت در برخی از بازارهای مالی دو به نام پوزیشن های Short و Long وجود دارد گران می کند از آن به کسب درآمد و سود برسند. این دو پوزیشن تعاریف مفاهیم بسیار ساده هستند اما افراد تازه وارد و ناآشنا به بازار مالی و به ویژه بازار ارز دیجیتال با درک آن ها مشکل دارند. این دو جمله مهم ترین مباحث در زمینه رمز ارزها می باشد که برای هر فرد کاملاً نیاز است.

 

در بازار مالی بزرگ مانند بازار ارزهای دیجیتالی برای کسب سود از میان دو پوزیشن مختلف و از حرکت حرکت به سمت سمت بالا و پایین پایین سود سود کسب درآمد.

ارز دیجیتال

پوزیشن لانگ یا همان خرید در تمامی بازارهای مالی وجود دارد. این پوزیشن برای معامله گرانی است که فکر می کنم قیمت آن را می کنم ارز دیجیتال در آینده افزایش پیدا خواهد کرد. در این پس از خرید رمز ارز مورد نظر انتظار می‌ماند تا قیمت به نقطه‌ای که انتظارش را می‌دهد و پس از آن تعداد واحدهایی که خریداری کرده بود را در قیمت بالاترین قیمت خرید و از این تفاوت قیمت قیمت سود می‌برد.

برای درک ساده تر پوزیشن لنگ یا همان خرید به این مثال توجه کنید. فرض کنید یک سرمایه گذاری در بازار کریپتوکارنسی با مشاهده، اخبار و شایعات احتمال می تواند احتمال می دهد. رمز ارز اتریوم به سمت بالا حرکت کند. این شخص توجه به سرمایه خود، 10 اتریوم را قیمت 5 دلار خریداری می کند و به کیف پول دیجیتالی خود انتقال می دهد. پس از خرید شخص منتظر میماند تا قیمت افزایش یابد و به نقطه مورد نظر برسد. پس از مدتی قیمت اتریوم به 8 دلار می رسد و این تصمیم به فروش آن می رسد. با توجه به این که او 10 واحد اتریوم را خریداری کرده است می تواند با فروش آن ها قیمت 8 دلار سود کسب کند. یعنی این شخص زمان خرید اتریوم 50 دلار هزینه کرده و در فروش، سرمایه به 80 دلار افزایش می یابد.

2 پوزیشن های کوتاه و بلند در بازار ارز دیجیتال چیست؟

پوزیشن های کوتاه و بلند

کوتاه ارز دیجیتال کرده اند کمی تر است. این پوزیشن معامله گرانی قرار داده شده است که قیمت یک ارز در آینده نزول داشت.

برای درک ساده تر این پوزیشن بهتر است به عنوان مثال ساده زیر توجه کنید. فرض کنید شخصی فرد دیگری 10 عدد تخم مرغ با قیمت 2000 تومان قرض می گیرد و در آینده قیمت تخم مرغ خواهد شد. شخص اول از تخم مرغ ها، آن ها را به قیمت 2000 تومان در بازار می فروشد و سپس صبر می کند تا قیمت کاهش یابد. پس از قیمت و رسیدن به آن به 1000 تومان، شخص 10 عدد مرغ خریداری می کند و را به فرد از آن قرض گرفته شده بود می دهد. توجه داشته باشید که قرض گرفتن در ابتدا فقط 10 عدد تخم مرغ بود، گر باید باید 10 عدد تخم را که قرض قرض بود پس میداد و هیچ ارتباطی با قیمت آن وجود ندارد.

 

e4bbac59722d8415fff9922f1e649a22?s=100&d=mm&r=g
بابک

متولد 1380/5/17
ساکن تبریز
شاغل در تیم سئو تبریز
4 سال طراحی کار در زمینه تولید محتوا، سایت و سئو

برای اطلاع از رزومه بابک رمضانی کلیک کنید

نوشته پوزیشن های کوتاه و بلند در بازار ارز دیجیتال چیست؟ اولین بار در اسمارتک نیوز. پدیدار شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=17929

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.