افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
1

پورمحمدی: باید با دنیا کار کنیم/ مشکلات اقتصادی لزوما راه حل اقتصادی ندارد

  • کد خبر : 301552
پورمحمدی: باید با دنیا کار کنیم/ مشکلات اقتصادی لزوما راه حل اقتصادی ندارد

به گزارش گروه سیاسی زندگی; هیئت الاسلام والمسلمین مصطفی پورمحمدی کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات روز دوشنبه 7 خردادماه در اولین مناظره نامزدهای چهاردهمین دوره ریاست جمهوری اظهار داشت: مشکلات اقتصادی را هم می دانیم، آنها هستند. آشنا با اعداد مردم نیز مشکلات اقتصادی را هر روز لمس می کنند و درک می کنند. کاندیدای چهاردهمین […]

به گزارش گروه سیاسی زندگی; هیئت الاسلام والمسلمین مصطفی پورمحمدی کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات روز دوشنبه 7 خردادماه در اولین مناظره نامزدهای چهاردهمین دوره ریاست جمهوری اظهار داشت: مشکلات اقتصادی را هم می دانیم، آنها هستند. آشنا با اعداد مردم نیز مشکلات اقتصادی را هر روز لمس می کنند و درک می کنند.

کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: کارشناسان نگران وضعیت اقتصادی جامعه هستند، اقتصاد مقوله ای است که بدون توجه به فرهنگ، جامعه، مقوله های حقوقی و سیاسی در مسائل داخلی و بین المللی مرتبط است. به آنها نمی توان راه حل اقتصادی ارائه داد.”

204 کشور در لیست سیاه قرار گرفتند

پورمحمدی گفت: نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد: روابط تجاری ما با دنیا مسدود است، فعالان اقتصادی در این شرایط چگونه باید کار کنند؟ ما هزینه های سیاسی می دهیم، اما از فرصت ها استفاده نمی کنیم، باید با دنیا کار کنیم و نیازهای مردم را برآورده کنیم، باید در سطح ملی به توافق برسیم.

وی خاطرنشان کرد: در سطح بین المللی نزدیک به دو دهه است که با تحریم مواجه هستیم. برخی می گویند تحریم مهم نیست، حالا می گویند تحریم مهم نیست. دنیا تحریم فلج کننده ای را علیه ما تحمل کرده است و ما به راحتی از آن چشم پوشی می کنیم.

پورمحمدی افزود: حالا بعد از مدتی گفتیم بله، تحریم ها موضوع مهمی است. بین 20 تا 30 درصد اقتصاد ما بر نقل و انتقالات مالی آسیب دیده یا تحت تأثیر قرار گرفته است. ما توسط 204 کشور در لیست سیاه قرار گرفتیم. همه روابط ما مسدود است، فعالان اقتصادی ما چگونه می خواهند عمل کنند.

ما باید اعتماد ایجاد کنیم/به دنبال فرصت باشیم

پورمحمدی افزود: تحرکات در داخل کشور انجام می شود، سفارت مورد حمله قرار می گیرد، تبعات اقتصادی و سیاسی در طرف ایجاد می شود، تحریم ها اضافه می شود و حتی اتفاقات مهم بین المللی مانند اوکراین و تایوان رخ می دهد. ما مزایایی داریم، برای آنها پول می دهیم، اما سودی نمی بریم. دیگران می آیند و از فرصت ما به نفع خود استفاده می کنند. ما نمی توانیم فرصت را دنبال کنیم.

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: بدون توجه و فرصت طلبی به مسائل بین المللی چگونه می خواهیم مشکلات را حل کنیم؟ اقتصاد ما یک اقتصاد بزرگ است، جامعه ما بزرگ است، اندازه صنعت ما بزرگ است، ما باید با دنیا کار کنیم تا نیازهای مردم را برآورده کنیم.

وی بیان کرد: نمی توان مشکلات داخلی را نادیده گرفت، هر چقدر به بیانات رهبری گوش می دهیم ضرر می کنیم، جوانان و خیلی ها را آزرده خاطر کرده ایم. امروز ما به وحدت ملی در حوزه خارجی نیاز داریم. ما نمی توانیم مسائل بین المللی را بدون اجماع ملی حل کنیم. ما باید در داخل اعتماد ایجاد کنیم. مردم ما را باور نمی کنند، ما را صادق نمی دانند، مردم باید ما را باور کنند، ما باید به آنها راه حل بدهیم.

پورمحمدی گفت: من به نظام گذشته مردم و دولت ها افتخار می کنم و به قدرت ملت و دولت ایمان دارم. ما باید نقاط ضعف خود را با اعتماد به نقاط قوت خود برطرف کنیم.

این خبر در حال تکمیل است…

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=301552

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.