افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 28 September , 2024
2

پورعلی گنجی: با اتحاد و همدلی قهرمان می شویم – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 182483
پورعلی گنجی: با اتحاد و همدلی قهرمان می شویم – پرسپولیس نیوز

مدافع تیم فوتبال کشورمان اتحاد و یکپارچگی بازیکنان و کادر فنی تیم را برجسته کرد و گفت: این بازیکنان 10 سال است که در کنار هم هستند اما اتحاد و همبستگی می تواند ما را قهرمان کند. مرتضی پور علیگنجی مدافع تیم ملی فوتبال کشورمان با اشاره به دیدار مقابل فلسطین در جام ملت های […]

مدافع تیم فوتبال کشورمان اتحاد و یکپارچگی بازیکنان و کادر فنی تیم را برجسته کرد و گفت: این بازیکنان 10 سال است که در کنار هم هستند اما اتحاد و همبستگی می تواند ما را قهرمان کند.

مرتضی پور علیگنجی مدافع تیم ملی فوتبال کشورمان با اشاره به دیدار مقابل فلسطین در جام ملت های آسیا گفت: همه می دانند که اولین بازی هر تورنمنتی بازی آسانی نیست. ملی پوشان با گل زودهنگام خود ترس به دل فلسطینی ها زدند و گل های زیر را نیز به ثمر رساندند. فکر می کنم در ابتدا قدم خوبی برداشتیم و امیدوارم این روند به خوبی پیش برود.

وی در خصوص اینکه دوست داشت در این مسابقات با تیم ملی هم بازی کند، گفت: دلم با تیم ملی است و دوست داشتم در این مسابقات شرکت کنم، چرا که از 16 سالگی در تمام مسابقات کشوری حضور داشته ام. پیر.” زمانی که تا الان در تیم ملی جوانان بودم.” با حضورم چون از نظر فوتبالی نتوانستم کمکی بکنم.

مدافع تیم ملی درباره مدعیان قهرمانی در هجدهمین دوره جام ملت های آسیا گفت: فوتبال در آسیا پیشرفت کرده و دیگر مثل قبل نیست. اگر بازی استرالیا و سوریه را تماشا می کردید، می دیدید که آنها بازی خوب و روانی انجام دادند. این یعنی فوتبال آسیا در حال رشد است. رقبایی مانند ژاپن و کره جنوبی به دلیل امکانات و زیرساخت ها فراتر از فوتبال آسیا هستند. فکر می کنم عربستان با مانچینی به این باور رسیده است که می تواند در بازی باخته پیروز شود و این باعث می شود فوتبال خوبی ارائه دهد. تیم استرالیا با توجه به ترکیبی که استفاده می کند می تواند در مرحله حذفی هم مدعی باشد اما با توجه به تجربه بازیکنان این تیم امیدوارم بتوانیم در مسابقات قهرمانی به خوبی پیش برویم و به هدف خود برسیم.

پورعلیگنجی در خصوص اتحاد و همبستگی بازیکنان و کادر فنی تیم ملی تاکید کرد: این بازیکنان 10 سال است که در کنار هم هستند و این اتحاد و یکپارچگی در تیم ملی به تیم کمک می کند. هر بازیکنی که روی نیمکت است یا بازی می کند، همه برای موفقیت تلاش می کنند. در این تیم بازیکنی نیست که بازی نکند و عصبانی شود.

مدافع تیم ملی فوتبال کشورمان در پایان اعلام کرد: وزیر ورزش قطر به اردوی تیم ملی آمد و با مهدی تاج رئیس فدراسیون کشورمان صحبت کرد و به تاج گفت که تیم های ایرانی می توانند در قطر بازی کنند. که فکر می کنم خبر بسیار خوبی برای فوتبال ایران است. میتونه باشه. این موضوع باعث افزایش کیفیت فوتبال در کشور ما می شود و شاهد فوتبال خوبی خواهیم بود.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)