افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
4

پوتین: متاسفیم که عملیات ویژه در اوکراین را زودتر شروع نکردیم – خبرگزاری مهر ایران و جهان

  • کد خبر : 204081
پوتین: متاسفیم که عملیات ویژه در اوکراین را زودتر شروع نکردیم – خبرگزاری مهر ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین رئيس جمهور روسیه در مصاحبه با شبکه تلویزیونی «روسیه-1» از عدم تعهد مقامات اوکراینی به احترام به «توافق مینسک» انتقاد کرد و تاکید کرد که روسیه از دیر شروع عملیات نظامی در اوکراین متاسف است. او در این بار وی گفت: علت آغاز درگیری، خودداری […]

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین رئيس جمهور روسیه در مصاحبه با شبکه تلویزیونی «روسیه-1» از عدم تعهد مقامات اوکراینی به احترام به «توافق مینسک» انتقاد کرد و تاکید کرد که روسیه از دیر شروع عملیات نظامی در اوکراین متاسف است.

او در این بار وی گفت: علت آغاز درگیری، خودداری کامل مقامات اوکراینی از اجرای توافقات مینسک بود. تنها چیزی که می توانیم متأسف باشیم این است که اقدامات فعال خود را در اوکراین زودتر شروع نکردیم زیرا معتقد بودیم که با افراد مناسبی سروکار داریم.

پیش از این مقامات ارشد اروپایی اعتراف کردند که هدف از توافق مینسک برقراری آتش بس در شرق اوکراین نیست، بلکه خرید زمان برای تسلیح ارتش اوکراین بوده است.

آنگلا مرکل، صدراعظم سابق آلمان در ماه مارس سال گذشته طی تماس تلفنی جعلی با رئیس جمهور سابق اوکراین ماهیت اصلی توافق مینسک و هدف غرب را بیان کرد. از آن آنگلا مرکل، صدراعظم سابق آلمان در گفت و گوی تلفنی باگاو“و”lexus» از و طنزپرداز مشهور روسی اعترافات روشنی در مورد ماهیت قرارداد صلح مینسک کرد.

صدراعظم سابق آلمان که ظاهراً فکر می کرد که با “پترو پوروشنکورئیس جمهور سابق اوکراین صحبت می کند و تأکید می کند که این توافق مینسک بود که اساساً به اوکراین کمک کرد تا برای رویدادهای 2022 (جنگ با روسیه) بهتر آماده شود.

مرکل در این مورد بار او معتقد است که این توافق به اوکراین این فرصت را داد تا بین سال‌های 2014 تا 2021 توانایی‌های خود را تقویت کند. در نتیجه، به گفته مرکل، توافق مینسک اساسا اف نه تنها برای مقابله با روسیه، بلکه برای جلب حمایت غرب نیز آماده است.

قبل از این هم گاو و lexusدو کمدین روسی که به خاطر برقراری تماس های تلفنی جعلی باورنکردنی با افراد مشهور معروف هستند، با بیش از آنوزیر دفاع ایالات متحده در دوران ریاست جمهوری دونالد ترامپ با او تماس گرفت و او را متقاعد کرد که در حال صحبت با پترو پوروشنکواو رئیس جمهور سابق اوکراین است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=204081

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.