افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 24 October , 2024
0

پوتین: غرب توهم شکست استراتژیک روسیه را دارد/ تنش ها در خاورمیانه باید پایان یابد – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان.

  • کد خبر : 408420
پوتین: غرب توهم شکست استراتژیک روسیه را دارد/ تنش ها در خاورمیانه باید پایان یابد – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از راشاتودی، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در آخرین روز از اجلاس سه روزه سران گروه کشورهای بریکس در شهر کازان بر تلاش های آمریکا و آمریکا تاکید کرد. کشورهای اروپایی برای درهم شکستن روسیه تاکید کردند: «کسانی که خواهان شکست استراتژیک برای واردات روسیه هستند، تاریخ روسیه را […]

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از راشاتودی، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در آخرین روز از اجلاس سه روزه سران گروه کشورهای بریکس در شهر کازان بر تلاش های آمریکا و آمریکا تاکید کرد. کشورهای اروپایی برای درهم شکستن روسیه تاکید کردند: «کسانی که خواهان شکست استراتژیک برای واردات روسیه هستند، تاریخ روسیه را نمی دانند؛ این هدف توهم محض است».

پوتین همچنین افزود که از اوکراین برای ایجاد تهدیدات حیاتی علیه امنیت روسیه استفاده می شود.

رئیس جمهور روسیه با اشاره به اینکه «روسیه به دنبال ایفای نقش در ثبات اوضاع در خاورمیانه است»، گفت: باید یک روند سیاسی جامع برای حل و فصل اوضاع خاورمیانه آغاز شود، خشونت در خاورمیانه باید متوقف شود. .

وی در ادامه تاکید کرد: بدون اصلاح بی‌عدالتی تاریخی در سرزمین‌های فلسطین، احیای صلح در منطقه غیرممکن است، سازمان ملل باید به ایفای نقش اساسی در تامین صلح و امنیت ادامه دهد.

پوتین همچنین گفت: ایجاد مکانیسم های مالی جایگزین و فارغ از هرگونه تحمیل و دیکته ضروری است.

وی تاکید کرد که روسیه مایل به همکاری با کشورهای جنوب و شرق جهان برای ایجاد جهانی بهتر است.

رئیس جمهور روسیه در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به سازوکار «بریکس پلاس» برای مشارکت بیشتر کشورها در ساختار برجام گفت: فرمت Outreach/BRICS Plus به خوبی اندیشیده شده است و فرصت ارتباط مستقیم را فراهم می کند. و بحث های باز است.”

به گفته پوتین، شرکت کنندگان در نشست “Outreach/BRICS Plus” در کازان در مورد حل و فصل مسالمت آمیز درگیری ها از جمله درگیری ها در خاورمیانه بحث خواهند کرد.

پوتین ادامه داد: روسیه به عنوان رئیس بریکس از سران کشورهای همسایه و همچنین شرکای که مایل به پیوستن به برجام هستند دعوت کرده است در نشست بریکس پلاس شرکت کنند. وضعیت خاورمیانه یکی از موضوعات نشست بریکس پلاس خواهد بود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=408420

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.