افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
3

پنکیک را با توجه به رنگ و نوع پوست خود انتخاب کنید. انواع پنکیک برای پوست شاداب را بشناسید

  • کد خبر : 21370
پنکیک را با توجه به رنگ و نوع پوست خود انتخاب کنید.  انواع پنکیک برای پوست شاداب را بشناسید

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز شاید ندانید، اما آرایش پوست یکی از مهم ترین قسمت های آرایش صورت است، زیرا اگر زمان زیادی را صرف آرایش های دیگر کنید، اما پوستی شاداب و شفاف نداشته باشید، ظاهری نامناسب خواهید داشت. برای صاف کردن صورت و پوشاندن تمام ایرادات آن مانند […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:

به

شایانوز شاید ندانید، اما آرایش پوست یکی از مهم ترین قسمت های آرایش صورت است، زیرا اگر زمان زیادی را صرف آرایش های دیگر کنید، اما پوستی شاداب و شفاف نداشته باشید، ظاهری نامناسب خواهید داشت. برای صاف کردن صورت و پوشاندن تمام ایرادات آن مانند جوش و لک های پوستی به کرم پودری نیاز است که معمولا از پنکیک و کرم پودر تهیه می شود. البته در این میان انتخاب بهترین برند لوازم آرایشی باعث می شود از سلامت پوست خود احساس راحتی کنیم. بنابراین برای خرید پنکیک نیز مانند سایر لوازم آرایشی باید به نکاتی توجه کرد که صرف خرید بهترین مارک پنکیک بدون این نکات کافی نیست. بهترین و اصلی ترین کاربردی که برای همه برندهای پنکیک به دست هر فردی می رسد فونداسیون است و از آنجایی که پنکیک آخرین مرحله فونداسیون است پس از کرم پودر و کانسیلر و فونداسیون استفاده می شود. انتخاب شما بسیار مهم است زیرا این پنکیک است که باعث تثبیت و ماندگاری آرایش می شود.

فراموش نکنید که یکی از معیارهایی که مشخص می کند پنکیکی که انتخاب کرده اید مناسب است یا خیر، قدرت پوشش آن است. پنکیک انواع مختلفی در بازار وجود دارد که میزان پوشش هر کدام متفاوت است و باید با توجه به نیاز خود آن ها را انتخاب کنید. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا تعدادی پنکیک مناسب و با کیفیت را در اختیار ما بگذاریم.

پنکیک

پنکیک مک; پرفروش ترین پنکیک آرایشی جهان

پنکیک مک علاوه بر پوشش دهی بالا، بافتی مخملی و سبک دارد، صورت شما را نرم و لطیف نشان می دهد و ماندگاری این پنکیک نیز به اندازه ای است که باعث می شود آرایش خود را به هم نریزید. پنکیک مک حاوی سیلیکون برای جذب روغن از روی پوست و ایجاد پوششی مات برای صورت است. این کرم پودر محبوب حاوی تالک است که به تنفس پوست شما کمک می کند. پنکیک مک برای انواع پوست به خصوص پوست های چرب بسیار مناسب است.

پنکیک

پنکیک

پنکیک یادداشت؛ یک برند ترک که عاشق حیوانات است

برند ترک نوت یکی از برندهای معروف لوازم آرایشی است که در ایران طرفداران زیادی دارد. این پنکیک مخصوص پوست های چرب می باشد و در رنگ های مختلف برای رنگ پوست و یا انواع آرایش به بازار عرضه شده است.این پنکیک قدرت پوشانندگی بسیار بالایی دارد و از ایجاد جوش بر روی پوست های چرب جلوگیری می کند. پنکیک نت حاوی ویتامین های A، B و F است که برای پوست مفید است. علاوه بر ویتامین های ذکر شده، روغن سدر موجود در آن نیز از حساسیت پوست جلوگیری کرده و تسکین می دهد.

پنکیک

پنکیک

پنکیک لایه ای؛ کلاس اول دنیای آرایش را فراموش نکنید.

همانطور که در قسمت قبل اشاره کردیم پنکیک انواع مختلفی دارد و برای انتخاب پنکیک مناسب کافی است با برخی از محبوب ترین مدل های دنیای آرایش و آرایش آشنا باشید که پنکیک پودری شانل یکی از آنهاست. . . یکی از معروف ترین محصولات این برند آرایشی که بسیار سبک بوده و با وجود پوشش دهی بسیار خوب، احساس سنگینی و ناراحتی را به شما القا نمی کند. پوست های چرب به راحتی می توانند از این محصول استفاده کنند و در نهایت آرایشی مات و طبیعی به صورت شما ببخشند. با توجه به این ویژگی ها، برخی این برند را بهترین برند پنکیک می دانند.

پنکیک

اگر دوست دارید زیبا و زیبا باشید، صفحه مد ما را دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=21370

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.