افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 18 October , 2024
2

پنج حمله هوایی ائتلاف متجاوز آمریکا و انگلیس به صعده در یمن – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 229083
پنج حمله هوایی ائتلاف متجاوز آمریکا و انگلیس به صعده در یمن – خبرگزاری مهر |  اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر، شبکه المسیره یمن از ائتلاف متجاوز آمریکا و انگلیس خبر داد. بار دیگر در حمایت آشکار از رژیم صهیونیستی دوشنبه شب برای 5 شیفت در منطقه.تخیه“در حوزه اداری”قیچی» واقع در استان سعده اشاره کرده است همچنین قبلا، ائتلاف آنها متجاوز هستند ایالات متحده و انگلیس دوشنبه شب نیز سه بار در […]

به گزارش خبرگزاری مهر، شبکه المسیره یمن از ائتلاف متجاوز آمریکا و انگلیس خبر داد. بار دیگر در حمایت آشکار از رژیم صهیونیستی دوشنبه شب برای 5 شیفت در منطقه.تخیه“در حوزه اداری”قیچی» واقع در استان سعده اشاره کرده است

همچنین قبلا، ائتلاف آنها متجاوز هستند ایالات متحده و انگلیس دوشنبه شب نیز سه بار در این منطقه. ترسو در غرب حدیده آنها یمن را در سواحل غربی بمباران کرده بودند.

از این نظر، مرکز فرماندهی آمریکا در غرب آسیا (centcom) با صدور بیانیه ای اعلام کرد که آمریکا برای «دفاع از خود» پنج حمله به مناطق تحت کنترل انصارالله انجام داد.

centcom وی در بیانیه خود اعلام کرد که نیروی دریایی آمریکا 14 موشک پرتاب کرده است. تاماهاوک کوه ناشنوایی در غرب شهر سعدهحوزه تخیه در مدیریت قیچی واقع در استان سعدهجنوب شهر دهمار، اتحاد. اتصال الحارونیه در شرق السلیف در استان حدیدهمدیریت تسلیت در استان تعز و مدیریت سیلو در استان بیضی مورد حمله قرار گرفتند.

در صفحه اختصاصی سنتکام شبکه اجتماعی ایکس گفت: سه فروند موشک کروز ضد کشتی، یک زیردریایی بدون سرنشین و یک فروند شاهپاد اصابت کرده است.

ارتش آمریکا موشک‌های بدون سرنشین و زیردریایی‌ها را تهدیدآمیز خواند و گفت: این اولین استفاده حوثی‌ها از زیردریایی بدون سرنشین از زمان آغاز حملات در 23 اکتبر است.

از سوی دیگر، به نقل از خبرگزاری الجزیره، جنبش انصارالله یمن به ادعای ارتش آمریکا واکنشی نشان نداده است.

لازم به ذکر است که ائتلاف متجاوز آمریکا و انگلیس پس از عملیات موفقیت آمیز نیروهای مسلح یمن علیه ناوهای این رژیم در دریای سرخ و تنگه باب بارها در کنار رژیم صهیونیستی قرار گرفته اند. عزادارآنها به مناطق مختلف خاک یمن رفته اند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=229083

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.