افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
0

پنجمین گردهمایی پزشکان در نیویورک؛ دیدار با رئیس جمهور فنلاند – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 373420
پنجمین گردهمایی پزشکان در نیویورک؛ دیدار با رئیس جمهور فنلاند – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرگزاری مهر، مسعود مزیکیان در ادامه برنامه های روز اول سفر خود به نیویورک صبح امروز دوشنبه با آقای «اسکندر» در هتل محل اقامتش دیدار کرد. اشتوب» رئیس جمهور فنلاند رویکرد جمهوری اسلامی ایران در سیاست خارجی را کاهش تنش، تعامل سازنده با کشورهای جهان و ایجاد صلح، ثبات و امنیت عنوان کرد […]

به گزارش خبرگزاری مهر، مسعود مزیکیان در ادامه برنامه های روز اول سفر خود به نیویورک صبح امروز دوشنبه با آقای «اسکندر» در هتل محل اقامتش دیدار کرد. اشتوب» رئیس جمهور فنلاند رویکرد جمهوری اسلامی ایران در سیاست خارجی را کاهش تنش، تعامل سازنده با کشورهای جهان و ایجاد صلح، ثبات و امنیت عنوان کرد و اظهار داشت: بر یک دیدگاه تاکید می کنیم. مشترک و چندجانبه گرایی در حل مسئله.

رئیس جمهور با اشاره به اهمیت نقش سازمان ملل متحد در ایجاد همگرایی بین کشورها برای ایجاد صلح و جلوگیری از جنگ و اشغال در جهان، گفت: معتقدیم تا زمانی که همه کشورها به توافقات بین المللی پایبند نباشند، صلح و امنیت جهانی محقق نمی شود. . و صرف نظر از دوقطبی شدن نظام در سطح بین المللی، در صورت تهاجم یک کشور به کشور دیگر، همه با آن مخالفت می کنند.

دکتر مزیکیان پیروی از قوانین و مقررات بین المللی و دوری از استانداردهای دوگانه را حلال بسیاری از مسائل و مشکلات امروز جهان دانست و از حمایت آمریکا و کشورهای غربی از جنایتکاری رژیم صهیونیستی در منطقه انتقاد کرد. . : کشتار بیش از 40 هزار نفر از مردم بی گناه غزه و حمله به لبنان در سایه سکوت مجامع بین المللی و حمایت آمریکا و اروپا از این رژیم فاجعه ای است که باید هر چه زودتر پایان یابد.

“اسکندر اشتوبرئیس جمهور فنلاند نیز در این دیدار بر علاقه کشورش به تحکیم روابط با ایران تاکید کرد و انتخاب دکتر مزیکیان به عنوان رئیس جمهور ملت ایران را فرصت مغتنمی برای رفع برخی مشکلات ایران و برخی کشورهای اروپایی دانست.

رئیس جمهور فنلاند گفت: معتقدیم ایران هیچ نقش و تقصیری در اتفاقات توافق هسته ای نداشته است و امیدواریم با تداوم گفت وگوها و تعاملات شاهد رفع مشکلات و اختلافات ایران و اروپا باشیم.

اسکندر اشتوب وی ضمن قدردانی از نقش تثبیت کننده جمهوری اسلامی ایران در منطقه تصریح کرد: از اسرائیل حمایت مالی و تسلیحاتی می کنیم. شی و ما می دانیم که این اشتباه است و معتقدیم که جهان در حال بیدار شدن از جنایات اسرائیل علیه مردم غزه است، حتی اگر برخی کشورها علاقه ای به پایان دادن به این جنگ نداشته باشند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=373420

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.