افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
0

پنجمین جشنواره ملی گاو هلشتاین ایران آذر 1403 برگزار می شود

  • کد خبر : 373199
پنجمین جشنواره ملی گاو هلشتاین ایران آذر 1403 برگزار می شود

به گزارش بازار، مهدی مسعودی در نشست اولین نمایشگاه تخصصی دام و طیور و صنایع وابسته تهران افزود: شورای سیاسی نمایشگاه دام و طیور کشور با عضویت 25 تشکل و اتحادیه کشوری به همراه وزارت جهاد کشاورزی، معاونت تولیدات دامی و کمیسیون کشاورزی اتاق تعاون ایران افتتاح شد. دبیر کمیسیون کشاورزی اتاق تعاون ایران تصریح […]

به گزارش بازار، مهدی مسعودی در نشست اولین نمایشگاه تخصصی دام و طیور و صنایع وابسته تهران افزود: شورای سیاسی نمایشگاه دام و طیور کشور با عضویت 25 تشکل و اتحادیه کشوری به همراه وزارت جهاد کشاورزی، معاونت تولیدات دامی و کمیسیون کشاورزی اتاق تعاون ایران افتتاح شد.

دبیر کمیسیون کشاورزی اتاق تعاون ایران تصریح کرد: گاو هلشتاین یکی از بهترین گاوهای شیری دنیاست که هر ساله با واردات مواد ژنتیکی از کشورهای پیشرو مانند کانادا پرورش می یابد.

مهمترین نمایشگاه های کشور از جمله نمایشگاه های صنعت آسانسور و ساختمان توسط اتاق تعاون ایران برگزار می شود و 40 اتحادیه کشوری عضو کمیسیون کشاورزی اتاق تعاون ایران هستند.

وی گفت: برگزاری اولین همایش ملی صنعت طیور کشور و بررسی چالش ها و فرصت های صنعت در این نمایشگاه از دیگر برنامه های این اتاق است.

مسعودی با بیان اینکه علم ژنتیک در صنعت دام و طیور با سرعت بالایی در حال پیشرفت است، افزود: هر ساله یا هر دو سال یکبار نمایشگاه هایی از این نوع در سطح بین المللی برگزار می شود و توانمندی های جدید صنعت دامپروری در زمینه ژنتیک، که منجر به افزایش تولید و مولد شدن می شوند، در معرض دید قرار می گیرند.

و افزود: برای حفظ سلامت دام ها لازم است کارشناسان سازمان دامپزشکی برای نظارت بر سلامت و رفع مشکلات احتمالی حضور داشته باشند.

مسعودی درباره اولین همایش ملی چالش ها و فرصت های صنعت طیور ایران گفت: در این همایش تامین نهاده های دامی مورد نیاز صنعت طیور، بررسی راهکارهای تولید و حمل و نقل جوجه یکروزه سالم بر اساس نیازهای کشور، سلامت مرغداری های گوشتی از دستورالعمل تا عملکرد، نقش بهسازی و نوسازی اتاق های پرورش مرغ گوشتی و اصلاح فرهنگ مصرف گوشت مرغ با استفاده از جوجه های سایز و نقش اتحادیه ها و تعاونی ها در ارائه خدمات پایدار. به جوجه های گوشتی کشاورزان مورد بررسی قرار می گیرند.

اولین نمایشگاه تخصصی دام، طیور و صنایع وابسته تهران، پنجمین جشنواره گاو هلشتاین و اولین همایش ملی چالش ها و فرصت های صنعت طیور ایران در تاریخ 30 تا 23 آذرماه 1403 در شهر آفتاب برگزار می شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=373199

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.