افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
0

پنجره نقل و انتقالات ایران بسته شد – خبر قرمز – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 367931

پنجره نقل و انتقالات ایران پس از دو ماه و 12 روز بسته شد. 74 روز فعالیت تیم های ایرانی در بازار نقل و انتقالات بالاخره به پایان رسید و پنجره نقل و انتقالات تابستانی فوتبال ایران دقایقی پیش ساعت دوازده بامداد بسته شد. این در حالی است که از این پس سه سهمیه خرید […]

پنجره نقل و انتقالات ایران پس از دو ماه و 12 روز بسته شد.

74 روز فعالیت تیم های ایرانی در بازار نقل و انتقالات بالاخره به پایان رسید و پنجره نقل و انتقالات تابستانی فوتبال ایران دقایقی پیش ساعت دوازده بامداد بسته شد. این در حالی است که از این پس سه سهمیه خرید فیفا برای تیم های ایرانی آزاد است و باشگاه ها در صورت داشتن جای خالی در لیست، می توانند سه بازیکن را بدون قرارداد به خدمت بگیرند.

پنجره تابستانی در هفتمین روز تیرماه باز شد و پرسپولیس مدافع عنوان قهرمانی بدون حضور سرمربی خود وارد بازار نقل و انتقالات شد. در مجموع 7 تیم لیگ برتری برای فصل جدید تغییر مربی دادند و 9 مربی نیز پس از کش و قوس های فراوان با تیم خود فصل جدید را آغاز کردند.

بازار نقل و انتقالات تحت الشعاع سقف 325 میلیارد تومانی قرار گرفت که این رقم برای چهار تیم برتر به 600 میلیارد تومان افزایش یافت. در ادامه حضور بازیکنان لژیونر به عنوان خریدهای لیگ برتری، اضافه شدن یک بازیکن بزرگسال و اعطای سهمیه خرید خارجی 1+5 به تیم های لیگ برتری از مهمترین اتفاقات این پنجره نقل و انتقالاتی بود.

نکته مهم این است که علیرغم پایان رسمی نقل و انتقالات، جنجالی ترین پرونده بازار یعنی شکایت پرسپولیس از علیرضا بیرانوند برای فسخ یک طرفه هنوز به نتیجه نرسیده است و احتمالا در آینده حکم این پرونده صادر خواهد شد. روز .

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)