افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
4

پنتاگون: 5 سرباز در سقوط هواپیمای ارتش آمریکا کشته شدند – خبرگزاری مهر ایران و جهان

  • کد خبر : 126328
پنتاگون: 5 سرباز در سقوط هواپیمای ارتش آمریکا کشته شدند – خبرگزاری مهر ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سایت فرماندهی اروپایی وزارت دفاع آمریکا (EUCOM)، در سقوط هواپیمای این کشور بر فراز دریای مدیترانه 5 نظامی آمریکایی جان باختند. به گزارش این وبسایت، این حادثه هنگام سوخت گیری بر فراز دریای مدیترانه رخ داده است. این حادثه در حین ماموریت سوخت‌گیری در پرواز به عنوان بخشی […]

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سایت فرماندهی اروپایی وزارت دفاع آمریکا (EUCOM)، در سقوط هواپیمای این کشور بر فراز دریای مدیترانه 5 نظامی آمریکایی جان باختند.

به گزارش این وبسایت، این حادثه هنگام سوخت گیری بر فراز دریای مدیترانه رخ داده است.

این حادثه در حین ماموریت سوخت‌گیری در پرواز به عنوان بخشی از آموزش نظامی رخ داد.

گزارش ها در این زمینه حاکی از آن است: هواپیمای ارتش آمریکا حامل 5 سرباز آمریکایی در دریای مدیترانه دچار سانحه شد و سقوط کرد.

پنج سربازی که داخل هواپیما بودند جان باختند.

در همین راستا پنتاگون اعلام کرد که عملیات جستجو برای یافتن اجساد ادامه دارد.

پیش از این ستاد فرماندهی اروپا در ایالات متحده آمریکا اعلام کرده بود که یک فروند هواپیمای نظامی آمریکا در حین آموزش نظامی در شرق مدیترانه دچار سانحه شده و سقوط کرده است.

محل دقیق سانحه یا نوع هواپیمای سانحه دیده ذکر نشده است اما گفته می شود این هواپیما در منطقه ای سقوط کرده است که وزارت دفاع آمریکا هزاران نیرو را پس از آغاز جنگ رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین در آنجا مستقر کرده است. . . در نوار غزه

در این بیانیه آمده است: «به احترام خانواده‌های آسیب‌دیده، ما در حال حاضر اطلاعات بیشتری درباره پرسنل درگیر منتشر نخواهیم کرد.».»

در پی عملیات بزرگ غافلگیرانه «طوفان الاقصی» مقاومت فلسطین علیه رژیم صهیونیستی و آغاز جنایات این رژیم در نوار غزه در روز 7 اکتبر (15 مهر)، وزارت دفاع ایالات متحده آمریکا هزاران نفر را مستقر کرده است. از سربازان نیروها در خاورمیانه

ایالات متحده آمریکا تاکنون از رژیم صهیونیستی حمایت خواهد کرد. ۲ ناو هواپیمابر خود را در دریای مدیترانه و خلیج فارس مستقر کرده است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=126328

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.