افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
2

پنتاگون: حملات به پایگاه های آمریکا در حال افزایش است

  • کد خبر : 122547
پنتاگون: حملات به پایگاه های آمریکا در حال افزایش است

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «سابرینا سینگ» معاون سخنگوی وزارت دفاع آمریکا بعدازظهر سه‌شنبه اعلام کرد که حملات گروه‌های مقاومت علیه پایگاه‌های این کشور در سوریه و عراق در حال افزایش است. سینگ طی یک کنفرانس مطبوعاتی توضیح داد: «ما شاهد افزایش حملات هستیم، اما تاکنون تلفات قابل توجهی ندیده‌ایم، آسیب قابل توجهی به […]

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «سابرینا سینگ» معاون سخنگوی وزارت دفاع آمریکا بعدازظهر سه‌شنبه اعلام کرد که حملات گروه‌های مقاومت علیه پایگاه‌های این کشور در سوریه و عراق در حال افزایش است.

سینگ طی یک کنفرانس مطبوعاتی توضیح داد: «ما شاهد افزایش حملات هستیم، اما تاکنون تلفات قابل توجهی ندیده‌ایم، آسیب قابل توجهی به زیرساخت‌های خود ندیده‌ایم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا بازدارندگی آمریکا علیه گروه‌های مقاومت متهم به حمله به پایگاه‌های آمریکا در سوریه و عراق از اواسط مهرماه، کارساز است؟ مدی گفت: «بازدارندگی در حال حاضر از طرف ما فوق العاده قوی است.

به گزارش خبرگزاری آناتولی، این مقام پنتاگون گفت: ما پیامی باورنکردنی به هر بازیگر دولتی یا غیردولتی ارسال می کنیم که می خواهد در جنگ شرکت کند. [غزه] بگذار باشد.”

سینگ همچنین افزود که بین 17 اکتبر تا 7 نوامبر، نیروهای آمریکایی حداقل 40 بار، 22 بار در عراق و 18 بار در سوریه مورد حمله قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه مجموع مجروحان نظامی آمریکا در این حملات 46 نفر است، افزود: این حملات شامل ترکیبی از پهپادهای تهاجمی و موشکی است.

در پی تشدید جنگ در سرزمین های اشغالی فلسطین، در روزهای اخیر پایگاه های آمریکا در مناطق مختلف عراق و سوریه مورد حمله قرار گرفته و ده ها سرباز آمریکایی در نتیجه این حملات زخمی شده اند. حملات مقاومت، نیروهای اشغالگر آمریکا را وادار کرد تا دو سوم پرسنل نظامی و «غیرنظامی» خود را علاوه بر خروج سفیر و پرسنل کلیدی، تنها در یک هفته از عراق خارج کنند.

انتهای پیام/




این مقاله را برای صفحه اول پیشنهاد دهید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=122547

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.