افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 11 October , 2024
1

پنتاگون: از زمان جدید سفر وزیر جنگ اسرائیل به آمریکا اطلاعی نداریم

  • کد خبر : 392217
پنتاگون: از زمان جدید سفر وزیر جنگ اسرائیل به آمریکا اطلاعی نداریم

به گزارش ایرناسفر یوآو گالانت به واشنگتن در 9 اکتبر (18 اکتبر) و دیدار او با همتای آمریکایی اش به دلیل امتناع بنیامین نتانیاهو نخست وزیر از سفر به واشنگتن لغو شد. ژنرال پاتریک (پت) رایدر، سخنگوی پنتاگون، پنجشنبه به وقت محلی اضافه کرد که هیچ اظهارنظر جدیدی برای اعلام زمان سفر وزیر جنگ اسرائیل […]

به گزارش ایرناسفر یوآو گالانت به واشنگتن در 9 اکتبر (18 اکتبر) و دیدار او با همتای آمریکایی اش به دلیل امتناع بنیامین نتانیاهو نخست وزیر از سفر به واشنگتن لغو شد.

ژنرال پاتریک (پت) رایدر، سخنگوی پنتاگون، پنجشنبه به وقت محلی اضافه کرد که هیچ اظهارنظر جدیدی برای اعلام زمان سفر وزیر جنگ اسرائیل به واشنگتن یا زمان گفتگوهای وی با وزیر دفاع آمریکا، لوید آستین، ندارد.

سخنگوی پنتاگون درباره مذاکرات آستین و گالانت تصریح کرد: این گفتگوها بر وضعیت خاورمیانه، تنش ها در خاورمیانه و دفاع از اسرائیل متمرکز است. این گفتگوها همچنین به بررسی راه‌هایی برای اطمینان از اجتناب از درگیری‌های منطقه‌ای گسترده‌تر و تلاش برای حل و فصل تنش‌ها از طریق دیپلماتیک می‌پردازد.

این مقام نظامی وزارت دفاع آمریکا با بیان اینکه هنوز برنامه سفر وزیر جنگ رژیم صهیونیستی به آمریکا اعلام نشده است، گفت: درباره تاریخ های احتمالی برنامه سفر گالانت چیزی برای اعلام ندارم. باید به اطلاعیه های دفتر گالانت توجه کرد. قطعا اگر وزیر دفاع اسرائیل به واشنگتن سفر کند، از او استقبال خواهیم کرد.

سخنگوی پنتاگون گفت، با این حال، آستین خطوط ارتباطی با گالانت را حفظ خواهد کرد و به طور مکرر با او ارتباط برقرار خواهد کرد.

واشنگتن پست، با گزارشی از لغو ناگهانی سفر برنامه ریزی شده یوآو گالانت، وزیر جنگ اسرائیل به ایالات متحده، آن را نشانه تنش میان واشنگتن و تل آویو خواند.

به نوشته واشنگتن پست، از شروط نتانیاهو برای سفر گالانت به واشنگتن می توان به گفتگوی تلفنی با جو بایدن رئیس جمهور آمریکا و تایید تهاجم نظامی به ایران توسط کابینه امنیتی این رژیم اشاره کرد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=392217

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.