افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 28 October , 2024
3

پنالتی تیم استقلال گرفته نشد/ جام به تیم دیگری رسید – خبرگزاری ایران و جهان نیوز

  • کد خبر : 274022
پنالتی تیم استقلال گرفته نشد/ جام به تیم دیگری رسید – خبرگزاری ایران و جهان نیوز

به گزارش خبرنگار مهر جواد نکونام پس از توقف مقابل نساجی مازندران در ورزشگاه وطنی قائم شهر وی گفت: آقای تاج شخصاً روز اولی که سرمربی تیم ملی بودم برای من مشکل ایجاد کرد که از تیم ملی جدا شدم و امسال بارها گفتم نمی گذارند قهرمان شویم. او بازی را صدا کرد مائو به […]

به گزارش خبرنگار مهر جواد نکونام پس از توقف مقابل نساجی مازندران در ورزشگاه وطنی قائم شهر وی گفت: آقای تاج شخصاً روز اولی که سرمربی تیم ملی بودم برای من مشکل ایجاد کرد که از تیم ملی جدا شدم و امسال بارها گفتم نمی گذارند قهرمان شویم.

او بازی را صدا کرد مائو به بازی تیم رقیب نگاه کنید، ببینید در این مدت با ما چه کرده اند، وی افزود: یک نفر برای ما قضاوت کرده است. یک بار در دیدار مقابل مس رفسنجان با اشتباه کمک داور و او دو امتیاز از دست دادیم و امروز تیم من پنالتی دریافت نکرد.

وی ادامه داد: او اجازه نداد تیم من فوتبال بازی کند، اشتباهات را یکی پس از دیگری مرتکب شد. من داوری را درک می کنم زیرا فوتبال بازی کرده ام. او در بازی با مس دو امتیاز از ما گرفت، امروز دو امتیاز دیگر.

نکونام گفت: آنها نمی خواهند و تمام تلاش خود را می کنند تا تیم من قهرمان نشود. به داور چهارم در کنار زمین گفتم می بینی بازیکن من پیراهنش را در می آورد اما او می گوید من آن را نمی بینم. بهش گفتم وجدان داری؟ قضاوت بازی ما از یک طرف و قضاوت در مورد بازی حریف از طرف دیگر نحوه شوت زدن و پنالتی گرفتن. یک روز یکی حرف درستی زد که یک جام برای یک تیم است و یک جام برای تیم های دیگر.

وی ادامه داد: ما برای عزت، پاکی و مردانگی می جنگیم.

به گزارش مهر، تیم فوتبال استقلال تهران با نتیجه بدون گل مقابل نساجی مازندران در وطنی متوقف شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=274022

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.