افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 21 October , 2024
0

پمپلیانو در مورد برتری بیت کوین نسبت به دلار و ارزهای فیات صحبت می کند

  • کد خبر : 404122
پمپلیانو در مورد برتری بیت کوین نسبت به دلار و ارزهای فیات صحبت می کند

آنتونی پمپلیانو، بنیانگذار مدیریت سرمایه حرفه ای، در آخرین مصاحبه خود، بیت کوین و دلار را مقایسه کرد. وی با اشاره به نوسانات ارزهای فیات، بیت کوین را دارایی با ثبات تری دانست و تاکید کرد که با گذشت زمان قدرت خرید ارزهای فیات کاهش می یابد. به گزارش اسمارتک نیوز، پمپلیانو همچنین خاطرنشان کرد […]

آنتونی پمپلیانو، بنیانگذار مدیریت سرمایه حرفه ای، در آخرین مصاحبه خود، بیت کوین و دلار را مقایسه کرد. وی با اشاره به نوسانات ارزهای فیات، بیت کوین را دارایی با ثبات تری دانست و تاکید کرد که با گذشت زمان قدرت خرید ارزهای فیات کاهش می یابد.

به گزارش اسمارتک نیوز، پمپلیانو همچنین خاطرنشان کرد که با وجود نوسانات زیاد در قیمت بیت کوین، این ارز دیجیتال در مقایسه با ارزهای سنتی مانند دلار است. یک گزینه بهتر و ارزشمندتر برای حفظ سرمایه در دراز مدت است

نظرات پومپلیانو در مورد بیت کوین و دلار

آنتونی پمپلیانو در مصاحبه اخیر خود با شبکه فاکس، موضوع بیت کوین در برابر دلار را مطرح کرد. او بازار را باور دارد وال استریت رویکرد بسیار پیچیده ای را برای بیت کوین در پیش گرفته است و قادر به درک ارزش واقعی آن نیست.

به گفته وی، ارزهای دیجیتال اصول سرمایه گذاری را ساده می کنند. به نظر او، وال استریت به دنبال پیچیدگی است، اما بیت کوین فقط باید مفهوم ” را درک کند.کمبود“نیازها با اشاره به اینکه تنها 21 میلیون بیت کوین در جهان وجود خواهد داشت، پامپلانو این سکه را یک دارایی کمیاب دانست، برخلاف ارزهای فیات که دولت ها می توانند هر چقدر که می خواهند چاپ کنند.

این اظهارات در شرایطی بیان شد که علاقه موسسات مالی به بیت کوین نیز در حال افزایش است. به عنوان مثال، در هفته گذشته، ETF بیت کوین اسپات مستقر در ایالات متحده شاهد جریانات قابل توجهی بوده است که به افزایش قیمت دارایی کمک کرده است.

در همین حال، پامپلیانو توضیح داد که سرمایه گذاران سنتی اغلب با محصولات مالی پیچیده مانند معاملات اهرمی سر و کار دارند، اما کسانی که به سادگی بیت کوین خریده و نگهداری می کنند بهترین بازده را به دست آورده اند.

پمپلیانو معتقد است سادگی بیت کوین قدرت واقعی آن است. این ارز دیجیتال رشد بلندمدت را ارائه می دهد. اصلی که سرمایه گذاران قرن ها به آن اعتماد داشته اند. علاوه بر این، وی این انتقاد را که نوسانات بیت کوین دلیلی بر بی اثر بودن آن در سرمایه گذاری است، بی اساس دانست.

آیا بیت کوین برای سرمایه گذاری بلند مدت مناسب است؟

پمپلیانو همچنین معتقد است که برخلاف دلار آمریکا که قدرت خرید خود را به مرور زمان از دست می دهد، در بلندمدت ارزش بیت کوین به طور مداوم افزایش می یابد. او تاکید کرد دلار در 30 سال گذشته 50 درصد از قدرت خرید خود را از دست داده است; بر اساس این داده ها، دارندگان ارز فیات در برابر نوسانات بازنده هستند.

علاوه بر این، به منظور اثبات پتانسیل رشد بیت کوین، پومپلیانو این دارایی را با قیمت گذاری کرد قیمت ملک در سال های گذشته مقایسه شده است. به گفته وی، در سال 2016، میانگین قیمت یک خانه معمولی در ایالات متحده است 664 بیت کوین بود، در حالی که امروز همان خانه فقط 6 بیت کوین قیمت دارد؛ این نشان دهنده است کاهش 99 درصدی قیمت املاک در مقایسه با بیت کوین است

در همین حال، او توضیح داد که اگر شخصی در سال 2016 5000 دلار در بیت کوین سرمایه گذاری کرده بود، اکنون می تواند با این سرمایه خانه بخرد. این مقایسه به خوبی ثبات و قدرت خرید بیت کوین را در بلندمدت نشان می دهد.

به گفته پمپلیانو، در حالی که قدرت خرید دلار در حال کاهش است، بیت کوین به یک دارایی ذخیره موثر و محافظ در برابر تورم تبدیل شده است.

خبر فوق به نقل از رسانه اسمارتک نیوز در وبسایت اسمارتک نوشته شده است در تاریخ 2024-10-20 16:30:00

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=404122

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.