افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 11 October , 2024
0

پل منطقه عشایری «دورک» الیگودرها به بهره برداری رسید – خبرگزاری بیشتر اخبار ایران و جهان.

  • کد خبر : 393150
پل منطقه عشایری «دورک» الیگودرها به بهره برداری رسید – خبرگزاری بیشتر اخبار ایران و جهان.

به گزارش خبرگزاری مهر، امروز جمعه به مناسبت هفته روستا و عشایر و با حضور مدیرکل امور عشایر لرستان، نماینده عمران و زیربنایی بنیاد علوی استان لرستان و مدیران استانی و جمعی از مسئولان از شهر الیگودرز پل منطقه عشایریاحمق» شهر الیگودرز منفجر شد. سعید غفوری نژاد نماینده ساخت و ساز و زیربنایی بنیاد علوی […]

به گزارش خبرگزاری مهر، امروز جمعه به مناسبت هفته روستا و عشایر و با حضور مدیرکل امور عشایر لرستان، نماینده عمران و زیربنایی بنیاد علوی استان لرستان و مدیران استانی و جمعی از مسئولان از شهر الیگودرز پل منطقه عشایریاحمق» شهر الیگودرز منفجر شد.

سعید غفوری نژاد نماینده ساخت و ساز و زیربنایی بنیاد علوی در لرستان در این رابطهبیان کرد: پروژه مرمت راه و احداث پل در منطقه عشایری.احمق» در سال 1398 پس از تخریب جاده محلی عبوری از رودخانه بر اثر سیلاب سال 1398 و با هدف تسهیل در تردد بیش از 300 خانوار عشایری در محور مذکور، توسعه گردشگری ارتقاء یافته است. مطابق وجود ظرفیت های موجود و کمک به افزایش تولید در منطقه از جمله صیادی در برنامه های اداره امور عشایری قرار گرفت اما پس از مرمت این محور، اجرای پایه های پل و دیواره های غربی کانال آب به دلیل کمبود اعتبار برای اجرای پروژه متوقف شد.

وی گفت: در این راستا پس از امضای تفاهم نامه همکاری بین اداره کل امور عشایری لرستان و بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی در سال 1402 مبنی بر مشارکت در تکمیل پروژه و اخذ اعتبارات لازم، اجرای آن عملیات از سر گرفته شد و با نصب سکوی فلزی و اجرای دال بتنی و سایر اقدامات لازم، این پروژه در مهر ماه 1403 تکمیل و به بهره برداری رسید.

نماینده ساخت و ساز و زیربنایی بنیاد علوی در لرستان افزود: کل اعتبار مورد نیاز برای ساخت این پل 47 میلیارد ریال بوده که سهم بنیاد علوی 15 میلیارد ریال بوده که توسط اداره امور عشایری اجرا شد. استان لرستان.

غفوری نژاد گفت: با افتتاح این پروژه راه ارتباطی عشایر با قطعه «پیش کوه» زلقی“و”باربارود “غرب” شهر الیگودرز.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=393150

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.