افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
2

پل سبز گراس با سقوط هواپیما همراه است/ساخت فیلم اقتباسی – خبرگزاری بیشتر | اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 140496
پل سبز گراس با سقوط هواپیما همراه است/ساخت فیلم اقتباسی – خبرگزاری بیشتر |  اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ورایتی، پل گرین گراس فیلمساز بریتانیایی برای اقتباس سینمایی از رمان «غرق شدن: نجات پرواز 1421» نوشته تی جی نیومن انتخاب شد. گرین گراس نویسندگی، کارگردانی و تهیه کنندگی این فیلم را برای برادران وارنر در اوایل سال جاری برنده شد، استودیو برنده یک جنگ مناقصه برای این […]

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ورایتی، پل گرین گراس فیلمساز بریتانیایی برای اقتباس سینمایی از رمان «غرق شدن: نجات پرواز 1421» نوشته تی جی نیومن انتخاب شد.

گرین گراس نویسندگی، کارگردانی و تهیه کنندگی این فیلم را برای برادران وارنر در اوایل سال جاری برنده شد، استودیو برنده یک جنگ مناقصه برای این رمان شد، رمانی که توجه افرادی مانند نیکول کیدمن، آلفونسو کوارون، دیمین شازل و استیون اسپیلبرگ را به خود جلب کرد. پیشنهادات 7 رقمی اپل، پارامونت، لجندری و یونیورسال.

مایکل دی لوکا و پام عبدی، روسای مشترک گروه موشن پیکچر برادران وارنر، پس از موافقت با پرداخت 1.5 میلیون دلار برای حقوق کتاب و 1.5 میلیون دلار اضافی در روز اول تولید، برنده این جایزه شدند. استودیو همچنین نویسنده کتاب اصلی را به عنوان تهیه کننده اجرایی قرار داد.

فیلم «غرق شدن» درباره هواپیمایی است که 6 دقیقه پس از بلند شدن در اقیانوس آرام سقوط می کند. در حین تخلیه یکی از موتورهای آن منفجر می شود و هواپیما غرق می شود. آنهایی که هنوز زنده هستند باید درها را ببندند، اما دیگر دیر شده است. هواپیما در حالی سقوط می کند که دوازده مسافر در داخل آن گیر افتاده اند. در میان آنها یک مهندس و دختر 11 ساله اش هستند. همسر سابق او بخشی از یک تیم نجات ماهر است که سعی دارد مسافران را قبل از تمام شدن هوا نجات دهد. بازیگران این فیلم هنوز انتخاب نشده اند.

نیومن در زمان نوشتن اولین رمانش، پاییز، مهماندار هواپیما بود. «سقوط» درباره یک پرواز تجاری از لس آنجلس به نیویورک است که خلبان متوجه می‌شود که خانواده‌اش توسط تروریست‌ها گروگان گرفته شده‌اند و همه سرنشینان هواپیما باید بمیرند تا خانواده‌اش زنده بمانند.

گرین گراس کارگردان چندین فیلم از جمله فیلم های ترسناک واقعی مانند 11 سپتامبر با یونایتد 93، حملات تروریستی نروژ در سال 2011 با 7/22 و دزدی دزدان دریایی سومالیایی با کاپیتان فیلیپس است. او همچنین خالق بسیاری از فیلم‌های تخیلی بر اساس داستان‌های قاتلان فراموش‌شده سیا، از جمله 3 فیلم از سری Bourne است. او همچنین تهیه کننده وسترن «اخبار جهان» محصول سال 2021 بود، با بازی تام هنکس در نقش یک کهنه سرباز جنگ داخلی که از شهری به شهر دیگر سفر می کند و تیتر اخبار روز را به گوش مردم می رساند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=140496

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.