افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 25 September , 2024
0

پلی مارکت به دنبال جذب 50 میلیون دلار سرمایه و راه اندازی توکن است

  • کد خبر : 374616
پلی مارکت به دنبال جذب 50 میلیون دلار سرمایه و راه اندازی توکن است

پلی مارکت به دنبال 50 میلیون دلار سرمایه جدید برای انتشار توکن خود به عنوان ابزاری برای تأیید نتایج رویدادهای دنیای واقعی است. به گزارش blockchain homeland، این استارت آپ در حال بررسی تاثیر این توکن بر اوراکل UMA و همچنین فعالیت های آن در بازار پیش بینی است. پلی مارکت به دنبال تامین مالی […]

پلی مارکت به دنبال 50 میلیون دلار سرمایه جدید برای انتشار توکن خود به عنوان ابزاری برای تأیید نتایج رویدادهای دنیای واقعی است.

به گزارش blockchain homeland، این استارت آپ در حال بررسی تاثیر این توکن بر اوراکل UMA و همچنین فعالیت های آن در بازار پیش بینی است.

پلی مارکت به دنبال تامین مالی 50 میلیون دلاری است

بر اساس مقاله دیروز اطلاعات، بازار پیش بینی «پلی مارکت» احتمالاً از توکن پیشنهادی خود «به عنوان روشی برای کاربران برای تأیید نتایج رویدادهای دنیای واقعیبرای استفاده هنوز مشخص نیست که این توکن چه تأثیری بر UMA، اوراکل مورد استفاده پلی مارکت، خواهد داشت.

در حالی که هیجان فعالیت های انتخاباتی در آمریکا به اوج خود رسیده است، پلی مارکت چشم به راه است تامین مالی 50 میلیون تومانی سرمایه جدید. طبق گزارشی به نقل از منابع ناشناس، این استارت آپ مستقر در نیویورک در حال بررسی انتشار توکن خود است. سرمایه‌گذاران در این مرحله پیشنهادی، در صورتی که Polymarket با برنامه صدور توکن پیشرفت کند، گزینه خرید توکن را دریافت خواهند کرد.

بر اساس این گزارش، پلی مارکت قصد دارد از رمز بالقوه خود به عنوان راهی برای تأیید نتایج رویدادهای دنیای واقعی استفاده کند. مشخص نیست که آیا این توکن مکمل، جایگزین یا جایگزین پروتکل UMA، سرویس اوراکل مورد استفاده توسط Polymarket برای تسویه بازارها و رای‌گیری جامعه خواهد بود یا خیر. «اطلاعات» به UMA اشاره ای نکرد و پس از انتشار این گزارش قیمت توکن آن اندکی افزایش یافت.

پلی مارکت در مستندات خود آورده است:

این پلتفرم نسبت به اوراکل ها بی طرف است.

سال پربرکت

در ماه مه، Polymarket اعلام کرد که در مجموع 70 میلیون دلار در دو مرحله جمع آوری کرده است. یکی به ارزش 25 میلیون دلار و دیگری 45 میلیون دلار در فاز B به رهبری بیل گیتس و پیتر تیل.

این مقاله مشخص نکرد که آیا سرمایه‌گذاران در دور پیشنهادی 50 میلیون دلاری فقط گزینه‌ها یا سهام را دریافت خواهند کرد یا خیر، و هیچ اطلاعاتی در مورد ارزش‌گذاری پلی مارکت ارائه نکرد.

پلی مارکت یکی از موفقیت های بزرگ امسال است. هم برای بخش پیش بینی و هم برای خود کریپتو. فعالیت های انجام شده از طریق این سایت در قراردادهای هوشمند بر روی پلت فرم چند ضلعی برنامه ریزی شده و با استیبل کوین USDC حل و فصل شده است.

حجم ماهانه پلی مارکت در ماه آگوست به رکورد تاریخی رسید 472 میلیون دلار و طبق داده های Dune Analytics، این ماه نیز به نظر می رسد با 397 میلیون دلار در معاملات تا دوشنبه، حداقل دومین عملکرد برتر خود را دارد.

معامله گران از Polymarket برای پیش بینی نتیجه همه چیز از مسابقات فوتبال تا آزادی پاول دوروف استفاده کرده اند، اما محبوب ترین موضوع انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده است که نزدیک به 1 میلیارد دلار فعالیت داشته است.

محدودیت های قانونی

Polymarket کاربران دارای آدرس IP ایالات متحده را تحت یک توافق قانونی مسدود می کند، اگرچه گزارش هایی مبنی بر دور زدن معامله گران آمریکایی با استفاده از خدمات تغییر IP وجود دارد. موفقیت روزافزون این استارت آپ در سال جاری موضوعی نگران کننده است کالشی یک بازار پیش‌بینی دلاری که در یک نبرد قانونی طولانی با آن است کمیسیون معاملات آتی کالای ایالات متحده (CFTC) فهرست قراردادهایی است که برای کدام حزب کنترل کنگره را به دست خواهد آورد. این نهاد در حال بررسی یک قانون پیشنهادی است که می تواند معاملات مربوط به انتخابات را در تمام مبادلاتی که نظارت می کند ممنوع کند، که نظارت بر این فعالیت ها را به ایالت ها منتقل می کند.

روستین بنهام، رئیس CFTC هفته گذشته گفت که در حال نظارت بر پلتفرم های پیش بینی انتخابات در خارج از کشور است که “دسترسی به مشتریان آمریکایی را فراهم می کند.” به گزارش بلومبرگ، بهنام در پاسخ به سوالی در مراسمی در واشنگتن گفت:

اگر هر کسی، اعم از پلی مارکت یا هر شخص دیگری، به گونه ای رفتار کند که قانون را نقض کند، ما از اختیارات اجرایی مدنی خود برای اطمینان از توقف این رفتار استفاده خواهیم کرد.

خبر فوق به نقل از رسانه اسمارتک نیوز در وبسایت اسمارتک نوشته شده است در تاریخ 2024-09-24 15:00:00

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=374616

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.