افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
2

پلیس: ۷۲ نفر از یک شرکت تبلیغاتی و چند وبلاگ نویس به دلیل تولید و انتشار محتوای تبلیغاتی غیراخلاقی در بستر اینستاگرام دستگیر شدند/ چندین صفحه با حدود ۲۷ میلیون فالوور نیز با برگزاری چندین مهمانی مختلط و نقض قوانین مسدود/گسترش شدند. فساد و فحشا به طور سیستماتیک انجام می شد و زندگی تجملی و غربی را ترویج می کرد.

  • کد خبر : 188292
پلیس: ۷۲ نفر از یک شرکت تبلیغاتی و چند وبلاگ نویس به دلیل تولید و انتشار محتوای تبلیغاتی غیراخلاقی در بستر اینستاگرام دستگیر شدند/ چندین صفحه با حدود ۲۷ میلیون فالوور نیز با برگزاری چندین مهمانی مختلط و نقض قوانین مسدود/گسترش شدند.  فساد و فحشا به طور سیستماتیک انجام می شد و زندگی تجملی و غربی را ترویج می کرد.

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir): سازمان اطلاعات پلیس تهران بزرگ از ضربه جدی به شبکه فساد و فحشا با انتشار مطالب مبتذل در اینستاگرام خبر داد. سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی تهران بزرگ بیان کرد: در این زمینه ۷۲ نفر دستگیر و صفحات اینستاگرام با نزدیک به ۲۷ میلیون فالوور مسدود شدند. بر اساس اطلاعیه پلیس: […]

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir):

سازمان اطلاعات پلیس تهران بزرگ از ضربه جدی به شبکه فساد و فحشا با انتشار مطالب مبتذل در اینستاگرام خبر داد.

سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی تهران بزرگ بیان کرد: در این زمینه ۷۲ نفر دستگیر و صفحات اینستاگرام با نزدیک به ۲۷ میلیون فالوور مسدود شدند.

بر اساس اطلاعیه پلیس: با رصد اطلاعاتی ویژه ماموران گمنام امام زمان (عج) در “سازمان اطلاعات پلیس تهران بزرگ” یک شرکت تبلیغاتی که در پایتخت و استان های همجوار تحت پوشش تبلیغاتی بر روی بیلبوردهای سطح شهر قرار می گیرد. آنها سعی کردند با بیش از 300 وبلاگ نویس ارتباط برقرار کنند و اینفلوئنسر اینستاگرام در راستای تولید و انتشار مطالب ناپسند و ناشایست در فضای مجازی شناسایی و منحل شد.

همچنین در همین راستا شرکت مذکور پلمپ و 72 نفر از مدیران و کارکنان آن به همراه چند وبلاگ نویس دستگیر و پس از طرح شکایت به دستگاه قضایی تحویل داده شدند. همچنین چندین صفحه اینستاگرام با حدود 27 میلیون فالوور نیز مسدود شد.

علاوه بر تولید و انتشار محتوای تبلیغاتی غیراخلاقی در بستر اینستاگرام، برگزاری انواع پارتی های مختلط و قانون شکن از جمله استخر پارتی و انتشار آنها در فضای مجازی به منظور گسترش سیستماتیک فساد و فحشا، باعث ترویج یک امر مجلل می شود. و زندگی غربی، ترویج کشف حجاب و تحقیرهایی نیز رخ داده است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=188292

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.