افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 8 October , 2024
1

پلیس هلند معترضان طرفدار فلسطین را دستگیر کرد

  • کد خبر : 389178
پلیس هلند معترضان طرفدار فلسطین را دستگیر کرد

آفتاب نیوز: همزمان با برگزاری این تظاهرات در میدان «دام» در مرکز آمستردام، پلیس هلند با سپر و باتوم در محل تظاهرات مستقر شد. گروهی از حامیان اسرائیل به مناسبت حمله 7 اکتبر تجمع و کنسرتی برگزار کردند و چند تن از حامیان فلسطینی نیز با سردادن شعارهایی جنایات رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان را محکوم […]

آفتاب نیوز:

همزمان با برگزاری این تظاهرات در میدان «دام» در مرکز آمستردام، پلیس هلند با سپر و باتوم در محل تظاهرات مستقر شد.

گروهی از حامیان اسرائیل به مناسبت حمله 7 اکتبر تجمع و کنسرتی برگزار کردند و چند تن از حامیان فلسطینی نیز با سردادن شعارهایی جنایات رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان را محکوم کردند.

یک خبرنگار خبرگزاری فرانسه گزارش داد که پلیس هلند یک زن میانسال را از میان جمعیت حامیان فلسطین خارج و به خودروی زرهی منتقل کرد.

پلیس آمستردام همچنین تعداد زیادی از معترضان را که پرچم های فلسطین را در دست داشتند محاصره کرد تا از مداخله آنها در تظاهرات طرفدار و ضد اسرائیلی اسرائیل جلوگیری کند.

خبرگزاری فرانسه تعداد افراد بازداشت شده را مشخص نکرد.

علاوه بر این، چند معترض دیگر حامی فلسطین در سایر نقاط هلند تظاهرات و تحصن برگزار کردند.

در همین حال، دیک اسکوف، نخست وزیر هلند و دیگر مقامات ارشد سیاسی این کشور به مناسبت حمله مقاومت فلسطین به رژیم صهیونیستی در تاریخ 7 اکتبر 2023، در کنیسه ای در آمستردام حضور یافتند.

رژیم اسرائیل با حمایت آمریکا از 7 اکتبر 2023 (15 مهر 1402) جنگی ویرانگر را علیه ساکنان نوار غزه آغاز کرده است که در نتیجه آن علاوه بر ویرانی های گسترده و قحطی مرگبار، بیش از هزاران فلسطینی که بیشتر آنها زن و کودک هستند شهید و مجروح شده اند.

یک سال پس از آغاز جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه، وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که در این مدت 41 هزار و 909 فلسطینی در این منطقه به شهادت رسیدند که 60 درصد آنها زن و کودک بودند.

بر اساس این گزارش، تعداد مجروحان نوار غزه از 7 اکتبر 2023 (15 مهر 1402) به 97303 نفر رسیده است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=389178

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.