افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
4

پلیس شبیخون املش به 105 سارق حرفه ای

  • کد خبر : 34414
پلیس شبیخون املش به 105 سارق حرفه ای

به گزارش رکنا، سرهنگ شریف رحیمی به تشریح اقدامات فرماندهی انتظامی شهرستان املش از ابتدای سال تاکنون و کشفیات مربوطه پرداخت. وی در ادامه گفت: املش از نظر داشتن مواهب طبیعی و گردشگری یکی از مناطق پرتردد استان گیلان محسوب می شود و به منظور تامین و حفظ ایمنی آن از ابتدای سال تاکنون مراحل […]

به گزارش رکنا، سرهنگ شریف رحیمی به تشریح اقدامات فرماندهی انتظامی شهرستان املش از ابتدای سال تاکنون و کشفیات مربوطه پرداخت.

وی در ادامه گفت: املش از نظر داشتن مواهب طبیعی و گردشگری یکی از مناطق پرتردد استان گیلان محسوب می شود و به منظور تامین و حفظ ایمنی آن از ابتدای سال تاکنون مراحل مختلفی از طرح ارتقای امنیت اجتماعی در این شهرستان اجرا شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان املش گفت: در این مدت 10 هزار و 420 نخ سیگار، یک دستگاه موتورسیکلت 1300 سی سی، 29 تن الوار جنگلی، 2 دستگاه فلزیاب و 871 قلم دارو و تجهیزات پزشکی کشف و در این رابطه 25 نفر با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

این مامور انتظامی در ادامه به اشاره گرفتن 105 سارق و کشف 51 فقره سرقت گفت: در 4 ماه گذشته 2 هزار و 695 قطعه مرغ غیرمجاز به وزن تقریبی 5 تن و 390 کیلوگرم، 300 کیلوگرم گوشت فاسد و 25 قبضه سلاح شکاری به همراه 274 قبضه فشنگ و 4 فشنگ شن و ماسه دستگیر شده است.

سرهنگ رحیمی برای دستگیری 378 معتاد متجاهر و 64 خرده فروش و یک نفر مواد فروش خبرداد و تصریح کرد: از این افراد 3 کیلو و 849 گرم تریاک، 78 گرم شیشه، 33 گرم هروئین، 660 گرم حشیش، 358 گرم تریاک سوخته، یک کیلو و 188 گرم سایر مواد مخدر و 164 عدد قرص روانگردان کشف شد.

وی افزود: با هماهنگی های انجام شده با مقام قضایی برای برخورد قاطع با متخلفان و متخلفان، 169 دستگاه خودرو و 107 دستگاه موتورسیکلت به اتهام سرقت، داشتن دستور قضایی، عدم رعایت ضوابط و مقررات، بی نظمی در تردد از جمله تصادفات منجر به تخلف، نگهداری کالای قاچاق و مواد مخدر، ارتکاب اقلام مسروقه و انتقال کالا کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی شهرستان املش خاطرنشان کرد: از ابتدای سال تاکنون 970 واحد صنفی مورد بازدید قرار گرفته که از این تعداد 25 کسبه غیرمجاز پلمب و از ادامه فعالیت جلوگیری شده است.

این افسر نیروی انتظامی در پایان این گفتگو به برگزاری جلسات شورای امنای نیروی انتظامی و ارائه آموزش های همگانی به شهروندان در جهت اطلاع رسانی افکار عمومی و پیشگیری از وقوع جرم و تعامل با مسئولان محلی، ائمه جمعه، فرمانداران، بخشداران و دهیاران اشاره کرد و گفت: به منظور شنیدن سخنان مردم و رفع مشکلات پلیسی آنان در 4 ماه گذشته 12 مرحله جلسات ارتباط مستقیم با شهروندان برگزار شده است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=34414

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.