افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 28 October , 2024
0

پلیس اتریش پس از تیراندازی به شهردار و افسر پلیس در جستجوی تروریست 56 ساله است

  • کد خبر : 413179
پلیس اتریش پس از تیراندازی به شهردار و افسر پلیس در جستجوی تروریست 56 ساله است

به گزارش رکنا، در یک حادثه تیراندازی در اتریش دو نفر از جمله یک مقام محلی جان باختند قاتل او هنوز آزاد است. به نوشته روزنامه سوئیسی تاگوس آنسایگر، پلیس اتریش در جستجوی تروریست 56 ساله ای است که به دو نفر شلیک کرده است. مقامات گفتند که یکی از قربانیان شهردار ناحیه کوچک Kirschberg […]

به گزارش رکنا، در یک حادثه تیراندازی در اتریش دو نفر از جمله یک مقام محلی جان باختند قاتل او هنوز آزاد است.

به نوشته روزنامه سوئیسی تاگوس آنسایگر، پلیس اتریش در جستجوی تروریست 56 ساله ای است که به دو نفر شلیک کرده است. مقامات گفتند که یکی از قربانیان شهردار ناحیه کوچک Kirschberg ob با جمعیت 1000 نفر در اتریش علیا بود.

بر اساس اطلاعات منتشر شده، این سیاستمدار 64 ساله از حزب محافظه کار ÖVP در یک علفزار به ضرب گلوله کشته شد. همچنین گفته می شود که قربانی دوم مردی بوده است که وقف شکار بوده است. به نظر می رسد اختلاف بین شکارچیان دلیل احتمالی این حادثه باشد.

جستجو برای یافتن مظنون که فردی بسیار خطرناک محسوب می شود، ادامه دارد. سخنگوی پلیس از حضور تمامی نیروهای اورژانس از جمله یگان ویژه کبرا در محل حادثه خبر داد.

تیراندازی صبح روز دوشنبه در منطقه Mühlviertel در اتریش علیا رخ داد. ایالت اتریش علیا تایید کرد که فرانتس هوفر، شهردار کیرشبرگ اوب در تیراندازی کشته شده است. پلیس همچنین اعلام کرد که قربانی دوم که گمان می رود یک افسر پلیس باشد در Arnreit پیدا شده است.

پلیس با انتشار گزارشی به مردم اطلاع داد که در جستجوی مردی 56 ساله است که گمان می رود راننده فولکس واگن کادی نقره ای رنگ باشد. مقامات همچنین هشدار دادند که مظنون مسلح و “بسیار خطرناک” است.

برخی رسانه ها نیز از قربانی سوم خبر داده اند اما پلیس آن را تایید نکرده است. ظهر امروز پلیس تصاویر و نام مظنون را منتشر کرد.

عملیات گسترده برای جست و جوی مظنون در منطقه روهرباخ از صبح آغاز شد و بخش زیادی از محل و خانه ها مورد بازرسی قرار گرفت. پلیس گفت: تمام نیروهای اورژانس در محل حادثه حضور دارند و تیم های جستجو شامل سگ های جستجوگر، خودروهای زرهی و یک هلیکوپتر در حال اعزام هستند. همچنین دفاتر منطقه ای روهرباخ و شهرداری این منطقه نیز به دلایل امنیتی بسته شده است. پلیس از مردم خواست به دستورات ماموران توجه کنند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=413179

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.