افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 26 October , 2024
0

پلتفرم Arkham Intelligence پشتیبانی از بلاک چین Solana را آغاز کرده است

  • کد خبر : 410883
پلتفرم Arkham Intelligence پشتیبانی از بلاک چین Solana را آغاز کرده است

پلتفرم تحلیلی Arkham Intelligence اعلام کرده است که پشتیبانی از بلاک چین Solana را اضافه کرده است. کاربران اکنون می توانند به طیف گسترده ای از آنها دسترسی داشته باشند چنین فعالیت هایی سولانا را در شبکه با استفاده از ابزارهای Arkham دنبال کنید. به گزارش اسمارتک نیوز، Arkham Intelligence یک پلتفرم تحلیلی است که […]

پلتفرم تحلیلی Arkham Intelligence اعلام کرده است که پشتیبانی از بلاک چین Solana را اضافه کرده است. کاربران اکنون می توانند به طیف گسترده ای از آنها دسترسی داشته باشند چنین فعالیت هایی سولانا را در شبکه با استفاده از ابزارهای Arkham دنبال کنید.

به گزارش اسمارتک نیوز، Arkham Intelligence یک پلتفرم تحلیلی است که از الگوریتم‌های هوش مصنوعی برای بی‌نام کردن چنین اطلاعاتی و آدرس‌های تراکنش بلاک چین استفاده می‌کند.

پشتیبانی Solana را به Arkham اضافه کرد

طبق اطلاعیه منتشر شده در شبکه اجتماعی X، تیم توسعه Arkham Intelligence از اضافه شدن پشتیبانی از داده های شبکه بلاک چین Solana به این پلتفرم خبر داده است. به گفته Arkham، همه ابزارهای این پلتفرم اکنون برای داده های بلاک چین Solana نیز قابل اجرا هستند. آرکام در توییت دیگری نوشت:

کاربران سولانا اکنون می توانند از Arkham برای تجسم و ردیابی تراکنش های بزرگ، کیف پول معامله گران سودآور، دریافت هشدارهای فوری در مورد معاملات انجام شده توسط کاربران سولانا، ردیابی عملکرد چنین معاملاتی، پیگیری پرتفوی معامله گران و سرمایه گذاران برتر سولانا و غیره استفاده کنند.

علاوه بر این، کاربران Arkham می‌توانند از ابزارهای پلتفرم برای ردیابی ممکوین‌های مبتنی بر Solana و تراکنش‌های آن‌ها یا بررسی فعالیت‌های معامله‌گران خاص در شبکه بلاک چین استفاده کنند.

تصمیم Arkham Intelligence برای پشتیبانی از شبکه Solana پس از هک موفقیت آمیز پلتفرم دیروز اتخاذ شد. 20 میلیون دلار در کیف پول های رمزنگاری مرتبط با دولت ایالات متحده. تیم توسعه دهنده این پلتفرم نیز در واکنش به تصمیم جدید خود در توییتر به شوخی اعلام کرد که بالاخره اتفاقی که ZachXBT، کارآگاه معروف ارزهای دیجیتال مدت ها منتظر آن بود، رخ داده است.

Arkham Intelligence اکتبر امسال اعلام کرد که قصد دارد این کار را انجام دهد بورس مشتقه برای راه اندازی و تغییر مدل کسب و کار خود.

واکنش مثبت جامعه ارزهای دیجیتال

خبر حمایت Arkham از شبکه Solana واکنش مثبتی را در جامعه ارزهای دیجیتال برانگیخت. این اتفاق در حالی رخ داد که سال گذشته این پلتفرم با انتقادات شدیدی مواجه شد. به نظر می رسد که اکنون بسیاری از مردم به ارزش و اهمیت کار Arkham در دنیای رمزنگاری پی برده اند.

داده های بلاک چین ناشناس نیستند و محققان همیشه می توانند آن ها را تجزیه و تحلیل کنند. با این حال، با معرفی ابزارهای جدیدی مانند پلتفرم Arkham Intelligence، موانع بررسی این داده ها به میزان قابل توجهی کاهش یافته است.

خبر فوق به نقل از رسانه اسمارتک نیوز در وبسایت اسمارتک نوشته شده است در تاریخ 2024-10-26 20:00:32

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=410883

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.