افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 26 October , 2024
1

پلتفرم های تجارت الکترونیک در ایران موجود نیست

  • کد خبر : 379664
پلتفرم های تجارت الکترونیک در ایران موجود نیست

به گزارش بازار، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اتاق بازرگانی ایران، مهدی امیدوار افزود: داشتن اینترنت پایدار و پرسرعت یکی از نیازهای اساسی تجارت الکترونیکی است؛ به طوری که با توجه به نیازهای اساسی تجارت الکترونیک، وجود اینترنت پرسرعت و پایدار وجود دارد. متاسفانه وضعیت فعلی اینترنت در کشور ما برای فعالیت در حوزه […]

به گزارش بازار، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اتاق بازرگانی ایران، مهدی امیدوار افزود: داشتن اینترنت پایدار و پرسرعت یکی از نیازهای اساسی تجارت الکترونیکی است؛ به طوری که با توجه به نیازهای اساسی تجارت الکترونیک، وجود اینترنت پرسرعت و پایدار وجود دارد. متاسفانه وضعیت فعلی اینترنت در کشور ما برای فعالیت در حوزه تجارت دیجیتال بسیار نامناسب است. در این سطح، مشکل فیلترینگ به طور فزاینده ای بزرگتر شده و توسعه تجارت الکترونیک را به شدت تحت تاثیر قرار داده است.

به گفته وی، تصمیمات فوری و سیاست های بداهه دولت در واقع فعالان کسب و کار اینترنتی را با موانع و مشکلات جدی مواجه می کند. به عنوان مثال، تصمیم به تغییر ناگهانی یک پورت الکترونیکی یا نقض یک سیستم، فعالیت یک بخش را مختل می کند.

یکی از اعضای هیات مدیره اتاق بازرگانی ایران با گلایه از عدم رایزنی دولت با بخش خصوصی برای ارائه پیشنهادات و نظرات آنها در تدوین سیاست ها، گفت: در حال حاضر امکان دریافت نماد الکترونیکی بدون داشتن تجاری وجود دارد. مجوز برای افرادی که در فضای مجازی فعالیت می کنند. این رویه بازرسی و نظارت بر عملکرد کسب و کارهای الکترونیکی را با مشکل مواجه کرده و در نتیجه بر تعداد تخلفات نیز افزوده شده است.

امیرادا گفت: اتاق اصناف ایران همواره همراه با بخش دولتی و در راستای سیاست های دولت در زمینه تسهیل فعالیت های تجاری اقداماتی را انجام داده است و انتظار می رود دولت نیز از توان و تجربه بخش استفاده کند. خصوصی به عنوان بازوی کمکی آن.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=379664

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.