افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
4

پلانک هاردفورک ۳ روز دیگر در زنجیره BNB انجام می شود. چه تغییراتی در راه است؟

  • کد خبر : 17724
پلانک هاردفورک ۳ روز دیگر در زنجیره BNB انجام می شود.  چه تغییراتی در راه است؟

۳ روز دیگر بروزرسانی با نام پلانک (پلانک) در شبکه BNB Chain انجام خواهد شد. هدف از این ارتقا، تقویت امنیت پل‌های بین زنجیره‌های بیکن‌چین BNB و زنجیره هوشمند BNB و همچنین افزایش پایداری شبکه است. به گزارش بلوک چیر، بروزرسانی پلانک قرار است در تاریخ ۱۲ آوریل (۲۳ فروردین)، ارتفاع بلوک شماره ۲۷،۲۸۱،۰۲۴ و […]

۳ روز دیگر بروزرسانی با نام پلانک (پلانک) در شبکه BNB Chain انجام خواهد شد. هدف از این ارتقا، تقویت امنیت پل‌های بین زنجیره‌های بیکن‌چین BNB و زنجیره هوشمند BNB و همچنین افزایش پایداری شبکه است.

به گزارش بلوک چیر، بروزرسانی پلانک قرار است در تاریخ ۱۲ آوریل (۲۳ فروردین)، ارتفاع بلوک شماره ۲۷،۲۸۱،۰۲۴ و حوالی ساعت ۹ صبح به وقت تهران انجام شود. به دنبال این به روز رسانی، 2 پروپوزال به نام های BEP-171 و BEP-172 از طریق انجام هاردفورک در شبکه اعمال خواهد شد که برای تقویت امنیت پل‌های کراس چین و شبکه پایداری شبکه‌های مختلف است. نام پلانک به احترام مکس پلانک، فیزیکدان آلمانی که در زمینه فیزیک کوانتوم فعالیت انتخاب شده است.

هدف پروپوزال BEP-171، تقویت پل‌های کراس چین بین دو شبکه BNB بیکن چین و BNB اسمارت چین است. دو شبکه‌ای که اکوسیستم BNB چین را تشکیل می‌دهند. شبکه BNB چین که توسط صرافی بایننس پشتیبانی می‌شود، پروژه جامعه اجتماعی است که توسط توسعه‌دهندگان و کاربران در سراسر جهان در حال توسعه است.

به گفته تیم توسعه زنجیره BNBدر بروزرسانی پلانک، گواه اثبات IAVL که برای تأیید وجود و تأیید پل‌های مورد استفاده قرار می‌گیرد، به ICS23 تبدیل خواهد شد. علاوه بر این، تابعی به عنوان تایمر لاک برای تراکنش‌های بزرگ آنچین و همچنین دارای دیگری برای توقف تراکنش‌ها برای موارد اضافه‌طراری از معرفی هکری یا شناسایی تراکنش‌های جعلی خواهد بود. این منظور به منظور محافظت از وجوه کاربران در برابر عملکرد هکری انجام می‌شود.

انتظار می‌رود بروزرسانی پلانک امنیت، کارایی و قابلیت شبکه BNB چین را بهبود بخشید. به دنبال این ارتقاء، زنجیره BNB فعالیت پل‌ها را از سر خواهد گرفت و از زیرساخت کلی شبکه محافظت خواهد کرد.

در ماه اکتبر سال 2022، پل BSC Token Hub که شبکه اسمارت چین و بیکن چین را به هم مرتبط می‌کند مورد حمله هکرها قرار می‌دهد و 57 میلیون دلار را به سرقت می‌برد. ظاهرا هکرها با استفاده از باگ موجود در مکانیسم امنیتی «IAVL Hash Check» در این حمله استفاده کرده‌اند.

به دنبال این حمله، شبکه BNB به‌روزرسانی موقتی را با نام موران (Moran) اجرا می‌کند که از طریق IAVL hash check به ICS23 تغییر داد.

بایننس در اطلاعیه اعلام کرده است که ولیدیتورها فول نودهای شبکه باید قبل از انجام این هاردفورک، نرم افزار اتصال خود را به نسخه 1.1.21 به‌روزرسانی کنید.

خبر فوق به نقل از رسانه اسمارتک نیوز در وبسایت اسمارتک نوشته شده است در تاریخ 2023-04-09 12:30:00

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=17724

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.