افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
0

پشیمانی از کشتن همسرش با 29 ضربه چاقو

  • کد خبر : 372080
پشیمانی از کشتن همسرش با 29 ضربه چاقو

به گزارش رکنا، این پرونده ۲ سال است که در جریان است. قتل زن 30 ساله ای به نام مهرنوش در منزل خود در شهر گلستان شروع به کار کرد. همسایه ها که مشاجره وحشتناک این زوج را شنیده بودند به پلیسی که در محل حاضر شده بود اطلاع دادند و شوهر 33 ساله مهرنوش […]

به گزارش رکنا، این پرونده ۲ سال است که در جریان است. قتل زن 30 ساله ای به نام مهرنوش در منزل خود در شهر گلستان شروع به کار کرد. همسایه ها که مشاجره وحشتناک این زوج را شنیده بودند به پلیسی که در محل حاضر شده بود اطلاع دادند و شوهر 33 ساله مهرنوش به نام امیر به عنوان عامل جنایت دستگیر شد. وی به قتل همسرش اعتراف کرد و روانه زندان شد.

جسد وی با دستور قضایی به پزشکی قانونی منتقل شد و کارشناسان 29 بریدگی روی بدنش را تایید کردند.

توبه در دادگاه

امیر در بند 12 دادگاه کیفری استان تهران صحنه جنایت را بازسازی و از خود دفاع کرد.

در این جلسه پدر و مادر مهرنوش خواستار قصاص داماد سابق خود شدند.

امیر وقتی جلوی داوران ایستاد گفت: من و مهرنوش 7 سال با هم زندگی کردیم و عاشق هم بودیم اما او مدتی بود که قصد جدایی داشت و به دلیل اعتیاد من دیگر نبود. ” او حاضر بود به زندگی با من ادامه دهد. وقتی متوجه شدم به دادگاه رفت و درخواست نفقه کرد. همین موضوع باعث شده بود درگیری بین ما تشدید شود. او می خواست طلاق بگیرد، اما من راضی نشدم.

وی ادامه داد: دفعه قبل با هم دعوا کردیم و او چاقو را روی من کشید. کنترل اعصابم را از دست داده بودم. چاقوی آشپزخانه او را از دستش گرفتم و چند ضربه به او زدم. حتی یادم نیست چند ضربه به بدن مهرنوش زدم. وقتی روی زمین افتادم بلافاصله پشیمان شدم.

سرش را پایین انداخت و گفت: ببخشید. میدونم اشتباه بزرگی کردم وقتی همسایه ها به جبهه آمدند، آنجا منتظر ماندم تا پلیس برسد. من عذرخواهی می کنم.

در پایان جلسه قضات برای صدور حکم وارد دادگاه شدند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=372080

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.