افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
0

پشت صحنه مسمومیت دانش آموزان در نیمروز

  • کد خبر : 406790
پشت صحنه مسمومیت دانش آموزان در نیمروز

به گزارش رکنا، داود گلی، مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: چند دانش آموز از روستاهای اطراف و روستای گلخانی که در دبیرستان نمونه دخترانه «عفت» شهرستان نیمروز مشغول به تحصیل بودند، در نظر داشتند تا اتاق خواب را ترک کنید وی ادامه داد: با توجه به فاصله زیاد روستای محل […]

به گزارش رکنا، داود گلی، مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: چند دانش آموز از روستاهای اطراف و روستای گلخانی که در دبیرستان نمونه دخترانه «عفت» شهرستان نیمروز مشغول به تحصیل بودند، در نظر داشتند تا اتاق خواب را ترک کنید

وی ادامه داد: با توجه به فاصله زیاد روستای محل سکونت تا مدرسه و مشکلاتی که در گذشته پیش آمده بود، همکاران برای حضور دانش آموزان در خوابگاه هماهنگی کردند.

مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: 6 دانش آموزی که قصد خروج از خوابگاه را داشتند دچار تنگی نفس، استرس و تپش قلب شدند.

وی بیان کرد: بلافاصله معاون پشتیبانی اداره معارف شهرستان نیمروز در محل حاضر شد و دانش آموزان را برای معاینه به اورژانس منتقل کرد.

گلی تصریح کرد: پس از معاینه دانش آموزان، پزشک اورژانس هیچ علامت و نشانه ظاهری مشاهده نکرد.

بازدید والی نیمروز از آشپزخانه مرکزی و لیلیه مدرسه متوسطه دخترانه عفت

والی نیمروز، رئیس شورای معارف و کارشناسان شبکه بهداشت و درمان در پی معضل مسمومیت غذایی دانش آموزان اقامتگاه «عفت» با هدف بررسی و ارزیابی وضعیت محیط بهداشتی آشپزخانه مرکزی، انبار مواد غذایی، نحوه طبخ و از روند تهیه و حمل غذا به مدارس شبانه روزی بازدید کردند.

والی و کارشناسان شبکه بهداشت و درمان نیمروز در ادامه از لیلیه لیلیه دخترانه “عفت” بازدید کردند و ضمن بازدید از خوابگاه ها، تجهیزات و وضعیت بهداشتی خوابگاه، با دانش آموزان و سرپرستان این لیلیه در مورد مسائل و مشکلات آن بحث و تبادل نظر کردند. از جمله کیفیت غذا، زمان بندی و مراحل توزیع غذا مورد ارزیابی قرار گرفت و در جریان موضوع مسمومیت دانش آموزان به تفصیل قرار گرفت.

بر اساس بررسی ها و اظهارات دانشجویان و ناظران خوابگاه ها توسط مسئولان و کارشناسان اداره آموزش و پرورش، مسمومیت غذایی مطرح شده در فضای مجازی صحت ندارد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=406790

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.