افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 18 October , 2024
0

پشت صحنه قتل خواننده معروف Direction فاش شد!

  • کد خبر : 400902

به گزارش خبرنگار فرهنگی آیونا به نقل از پالس بورس، چارلی پوث خواننده آمریکایی در اینستاگرام خود نوشت: “خیلی تعجب کردم. لیام همیشه با من خوب بود و یکی از اولین هنرمندانی بود که با او کار کردم. باورم نمی شود که او دیگر با ما نباش.» خواننده سابق گروه «وان دایرکشن» شب چهارشنبه شانزدهم […]

به گزارش خبرنگار فرهنگی آیونا به نقل از پالس بورس، چارلی پوث خواننده آمریکایی در اینستاگرام خود نوشت: “خیلی تعجب کردم. لیام همیشه با من خوب بود و یکی از اولین هنرمندانی بود که با او کار کردم. باورم نمی شود که او دیگر با ما نباش.»

خواننده سابق گروه «وان دایرکشن» شب چهارشنبه شانزدهم (25 اکتبر) بر اثر سقوط از بالکن اتاقش در طبقه سوم هتلی در بوینس آیرس جان باخت. جسد این خواننده 31 ساله بیرون از هتل پیدا شد.

; پلیس بوئنوس آیرس در بیانیه ای اعلام کرد که آنها را به هتلی در محله سرسبز پالرمو فراخوانده اند تا مردی را که گفته می شود «پرخاشگر و احتمالاً تحت تأثیر مواد مخدر و الکل» است، بررسی کنند.

شبکه موسیقی آمریکایی MTV، سرویس پخش موسیقی Spotify و برگزارکنندگان جوایز موسیقی بریت نیز در شبکه های اجتماعی به خانواده وی تسلیت گفتند.

پلیس پس از دریافت تماس یکی از کارکنان هتل مبنی بر درخواست کمک فوری برای یک مهمان مست، به صحنه پاسخ داد.

در فایل صوتی منتشر شده توسط اداره امنیت بوئنوس آیرس، کارمند هتل می گوید: زمانی که هوشیار است کل اتاق را خراب می کند و یک نفر باید اعزام شود. او همچنین گفت که جان میهمان در خطر است زیرا اتاقش بالکن داشت.

جمعی از مردم و هواداران این خواننده از ساعات اولیه شب در محل حادثه تجمع کرده بودند که برخی از آنها به عنوان یکی از اعضای گروه پاپ «وان دایرکشن» هنگام خداحافظی با او در آغوش گرفته و گریه می کردند. او به شهرت جهانی رسید. وان دایرکشن پس از کسب مقام سوم در نمایش موسیقی بریتانیایی X Factor در سال 2010 به شهرت رسید. اما در سال 2016، گروه منحل شد و اعضای آن به حرفه انفرادی خود ادامه دادند. طبق گزارش ها، مجله اینترتینمنت ویکلی وان دایرکشن را به عنوان سومین گروه پسر برتر سال 2024 معرفی کرد و این گروه حدود 70 میلیون آلبوم در سراسر جهان فروخته است. پرفروش ترین گروه های پسر در تمام دوران.

پین که در سال 1993 در ولورهمپتون، وست میدلندز، انگلستان به دنیا آمد، بسیاری از آهنگ‌های One Direction از جمله Night Changes و Story of My Life را نوشت. در سال 2017، پین پسری به نام بیر از شریل خواننده Girls Aloud داشت.

او قبلاً به مشکلات روحی و روانی اعتراف کرده بود و برای مقابله با استرس ناشی از معروف شدن الکل مصرف می کرد. او سال گذشته ویدیویی را در کانال یوتیوب خود منتشر کرد و در مورد خانواده، هنر جدیدش و بازگشتش به بازیگری پس از ترک الکل صحبت کرد.
پین کردن ویدیوی چهارشنبه در شکستناو یک چت گذاشت که در آن درباره سفرش به آرژانتین، اسب سواری، چوگان بازی و اشتیاقش برای بازگشت به خانه و دیدن سگش صحبت کرد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=400902

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.