افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
1

پشت صحنه انتشار عکس فرهاد مجیدی با پیراهن امارات

  • کد خبر : 223000
پشت صحنه انتشار عکس فرهاد مجیدی با پیراهن امارات

با پایان دوران حضور فرهاد مجیدی در الاتحاد کلبا، تیم حاضر در لیگ برتر فوتبال امارات، در روزهای اخیر شایعات زیادی درباره این چهره که پیش از این سرمربی تیم های ایرانی استقلال و امید بوده، منتشر شده است. برهمین اساس چند روز پیش در «فرهیختگان» گزارش دادیم که در تعطیلات نیم فصل و درست […]

با پایان دوران حضور فرهاد مجیدی در الاتحاد کلبا، تیم حاضر در لیگ برتر فوتبال امارات، در روزهای اخیر شایعات زیادی درباره این چهره که پیش از این سرمربی تیم های ایرانی استقلال و امید بوده، منتشر شده است. برهمین اساس چند روز پیش در «فرهیختگان» گزارش دادیم که در تعطیلات نیم فصل و درست زمانی که استقلال برای نیم فصل دوم لیگ برتر آماده می شد، علی خطیر مدیرعامل آبی پوشان با فرهاد مجیدی تماس گرفت. برای واگذاری او به استقلال در حال مذاکره با او برای ادامه رقابت های فصل است، چیزی که فرهاد آن را رد کرد و اتفاقاً در پیامی به نکونام اعلام کرد که قصد بازگشت به استقلال را ندارد. اما پس از 10 سال در بیست و یکمین دوره با یک رکورد استثنایی، چهره ای که پس از پایان دوران حرفه ای خود در امارات توانست استقلال را به قهرمانی ایران برساند، دوباره نامش بر سر زبان ها افتاده و برخی از تیم های ایرانی و خارجی مطرح شده است. همانطور که سرنوشت این مربی رقم خواهد خورد، اتفاقاً این روزها با محوریت فرهاد مجیدی، بازار شایعات در رسانه های ایران و تیم هایی مانند استقلال یا سپاهان فوتبال ایران و تیم هایی از امارات داغ شده است. مانند امارات، خورفکان و حتی تیم ملی. از تیم امید امارات به عنوان مقصد بعدی سرمربی سابق استقلال نام برده می شود.

فرهاد می خواهد در امارات بماند

هنوز مشخص نیست مجیدی کدام تیم و کدام کشور را برای ادامه دوران مربیگری خود انتخاب کرده است. این در حالی است که فرهاد خانه و زندگی خود را به امارات متحده عربی نقل مکان کرده و به همراه خانواده در این کشور زندگی می کند. بر همین اساس و همانطور که قبلاً شنیده شد، فرهاد مجیدی به دلایلی که ذکر شد و البته این که دو سال اخیر را به عنوان مربی در این کشور حاشیه خلیج فارس گذرانده است، بیش از هر چیزی تمایل به ماندن در آنجا دارد. او به عنوان مربی به کار خود ادامه می دهد و در حال حاضر تمایلی به بازگشت به ایران ندارد.

آیا او بازیگر خواهد شد؟

نکته دیگر اینکه مجیدی که اساساً فردی مصاحبه گریز بود و در این سال ها علاقه ای به مصاحبه با رسانه ها نداشت، در سال های فوتبالش در ایران و بعد از بازی در استقلال، با وجود اینکه پیشنهادات زیادی از سایر تیم ها داشتم، اما علاقه‌مند به حضور در سایر تیم‌ها به جز استقلال حاضر نشدند و پیراهن هیچ باشگاه دیگری را بر تن نکردند. این در شرایطی است که به نظر می رسد فرهاد قصد دارد به مسیر مربیگری خود در فوتبال ایران ادامه دهد و به نظر می رسد مجیدی علاقه مند است در سال های آینده علاوه بر هدایت تیم های ملی، به عنوان یک تیم فوتبال ایران، مربیگری کند. باشگاه ها به جز استقلال، قرار گرفتن فرهاد در سال‌هایی که در استقلال کار می‌کرد و گاهی بعد از آن، همیشه اعلام می‌کرد که روزی که شرایط کار مهیا شود، به جمع آبی‌ها برمی‌گردد و این تیم را قهرمان آسیا می‌کند. همه اینها در حالی است که استقلال در حال حاضر از نظر فنی با جواد نکونام در وضعیت مطلوبی قرار دارد و تا این لحظه یکی از شانس های قطعی قهرمانی در فصل جاری است. در ادامه نکونام با استقلال قرارداد 3 ساله امضا کرد یعنی جواد به استثنای امسال دو سال دیگر با آبی ها قرارداد دارد و با شرایط فعلی امکان جدایی این رقم وجود ندارد. استقلال.

مقصد بعدی کجاست؟

به تازگی عکس هایی از فرهاد مجیدی با پیراهن تیم ملی امارات منتشر شده است که گمانه زنی هایی مبنی بر سرمربیگری این چهره در تیم ملی امارات به وجود آمده است. این تصاویر باعث شده تا حدس و گمان به اوج خود برسد. اما عکس های جدید منتشر شده توسط مجیدی مربوط به پایان کلاس های آموزشی در سطح حرفه ای در امارات متحده عربی است که زیر نظر فدراسیون فوتبال این کشور انجام شده است. البته در تصویری که مجیدی به اشتراک گذاشته است، فیلیپ سندروس، بازیکن سوئیسی و بازیکن سابق آرسنال را نیز می بینید. اما آیا تنها عکسی که فرهاد با لباس تیم ملی امارات با رنگ پیراهن سفید پشت فرمان منتشر کرده بود می تواند نشان دهد که او قصد همکاری با فدراسیون فوتبال امارات را دارد یا خیر؟ شاید صحبت های مسئول برنامه این فرد بتواند به روشن شدن این موضوع کمک کند. به محض شدت گرفتن شایعات، مجیدی چندی پیش در مصاحبه ای اعلام کرد: فرهاد هیچ مذاکره ای با تیم المپیک امارات نداشته است و این عکس نیز برای پایان کلاس مربیگری است؛ زیرا مجیدی ماه گذشته در این کلاس ها شرکت کرده بود. فرهاد مجیدی قصد دارد برای استراحت و دوری موقت از فوتبال به اسپانیا برود و هنوز با هیچ تیمی مذاکره نکرده است.

البته به تمام مربیانی که در این کلاس ها شرکت می کنند لباس هایی با آرم فدراسیون فوتبال امارات برای حضور در کلاس های تئوری و عملی داده می شود، اما شنیده های خبرنگار «فرهیختگان» حکایت از آن دارد که فدراسیون این کشور در سال گذشته و در آستانه رقابت های مقدماتی قهرمانی زیر 23 سال آسیا و همچنین بازی های آسیایی، مجیدی به عنوان سرمربی تیم ملی امید مطرح شد که سرمربی وقت اتحاد این پیشنهاد را نپذیرفت و اعلام کرد که وی قصد دارد قرارداد خود را با اتحاد کلبا انجام دهد و برای دومین فصل متوالی این باشگاه را مدیریت کند. در حالی که انتشار عکس هایی با پیراهن تیم ملی امارات که اخیرا در فضای مجازی بسیار مورد توجه مجیدی قرار گرفته احتمالا به دو دلیل بوده است. اول اینکه احتمالاً فدراسیون امارات پس از پایان همکاری مجیدی با الاتحاد، پیشنهاد دیگری به او داده و سپس فرهاد می توانست این سیگنال را به فدراسیون امارات بدهد که با توجه به پایان کارش در تیم های باشگاهی، دیگر محدودیتی وجود ندارد. هیچ دلیلی برای همکاری با تیم امید این کشور وجود نخواهد داشت.

پیشنهاد امارات و خورفکان چقدر صحت دارد؟

در خصوص اهداف آتی مجیدی در فوتبال امارات اخیراً نام چند تیم از جمله خورفکان و امارات نهم و چهاردهم لیگ امارات مطرح شده است. این در حالی است که اواخر شهریورماه امسال، باشگاه خورفکان در پی شکست 5-1 این تیم مقابل اتحاد کلبا در جام حذفی امارات تصمیم به تغییر روی نیمکت این تیم گرفت و عبدالعزیز آل 46 ساله سرمربی اماراتی خود را برکنار کرد. -انباری. الانباری یکی از اسطوره های باشگاه الشارجه امارات محسوب می شود که البته سابقه مربیگری در آن تیم را نیز دارد. اطلاعات بیشتری در مورد خورفکان منتشر نشده است، اما به نظر نمی رسد این پیشنهاد در مورد امارات صحت داشته باشد. چرا که والتر زنگا، دروازه بان اسطوره ای تیم ملی ایتالیا، اخیرا و دو هفته پیش برای نجات این تیم از قعر جدول، هدایت امارات را برعهده گرفت. اما این تیم با حضور سرمربی جدید ایتالیایی خود دو شکست متوالی دارد. از سوی دیگر با توجه به اینکه امارات با 5 امتیاز در انتهای جدول لیگ امارات قرار دارد و امید چندانی به بقای این تیم وجود ندارد، به نظر نمی رسد فرهاد مجیدی به سمت این تیم و تیمی که در آن حضور دارد برود. که در. احتمال سقوط برای ادامه مسیر بسیار زیاد است. برای انتخاب آموزش شما./تحصیل شده

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=223000

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.