افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
2

پشتیبانی Banco Agropecuario برای اصلاح الگوی کشت

  • کد خبر : 26232
پشتیبانی Banco Agropecuario برای اصلاح الگوی کشت

به گزارش بازار، فرشید فرخ نژاد در «جلسه همایش و میز نوآوری مولد الگوی ملی زراعی» با اعلام آن افزود: در قالب کشاورزی قراردادی و با استفاده از ابزارهای تعهدی و اعتباری ضمن ایجاد کارایی در منابع بانکی، تسهیلات در محل با اطمینان مصرف می شود و وصول به موقع مطالبات نیز امکان پذیر خواهد […]

به گزارش بازار، فرشید فرخ نژاد در «جلسه همایش و میز نوآوری مولد الگوی ملی زراعی» با اعلام آن افزود: در قالب کشاورزی قراردادی و با استفاده از ابزارهای تعهدی و اعتباری ضمن ایجاد کارایی در منابع بانکی، تسهیلات در محل با اطمینان مصرف می شود و وصول به موقع مطالبات نیز امکان پذیر خواهد بود.

فرخ نژاد با اشاره به نقش حمایتی بانک های تخصصی و توسعه ای برای تکمیل حلقه های زنجیره تامین و همچنین رشد و توسعه اقتصادی کشور، الگوی خدماتی و اقدامات این بانک را در این چارچوب دانست و خاطرنشان کرد: هر چه منابع بیشتر شود. تجهیز شده و هر چه بودجه بیشتر تامین شود، بانک می تواند خدمات بهتری را به جامعه هدف خود ارائه دهد.

فرخ نژاد با بیان اینکه بانک کشاورزی با توجه به ظرفیت های خود توانسته به بخش کشاورزی و کشاورزان خدمت رسانی کند، تصریح کرد: علاوه بر الزام رعایت مقررات حاکم بر عملیات بانکی، هماهنگی با سیاست ها و برنامه های دولت برای وزارت جهاد کشاورزی است. اولویت این قرارداد بانکی است.

مدیر عامل بانک دلا کشاورزی یادآور شد: افزایش هفتاد درصدی پرداخت تسهیلات در سال 1401 نسبت به مدت مشابه سال قبل (1400) نشان دهنده تلاش این بانک برای تامین مالی بخش کشاورزی است.

بر اساس این گزارش، 28 تیرماه «جلسه همایش و میز نوآوری الگوی ملی کشت» در محل سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی برگزار شد و مدیر کل بانکو آگریکولا نیز حضور داشت. یکی از سخنرانان همین اندیشه

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=26232

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.